لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان

سرنوشت تیم قهرمان به هفته آخر کشیده شد



هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال استان هرمزگان با انجام پنج دیدار به کار خود پایان داد.

به گزارش صبح ساحل،در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان تیم استقلال خونسرخ در خانه با داوری مصطفی سالاری و کمک های هارون چوپان زاده و فرزاد مرادی به دیدار ستارگان بستانو رفت .‌

ملوان بندرعباس برای ماندن در لیگ برتر با هرنگ جوان بستک بازی کرد. شاپور شیرمردی،عبدالقادر ایمانی و فرزاد شیرمردی داوران این بازی بودند .
اتحاد رودان میزبان تیم پاس بندرلنگه بود. داوران افشین احمدی،علی آسفده و عیسی یلانبرقضاوت این بازی را بر عهده داشتند.‌ 
جنوبی انرژی بر در پارسیان با سیبه کوخرد بستک بازی کرد. عارف محمدی، خالد پیرا و عبدالرحمن راستی این بازی را قضاوت کردند. ‌جبل برشهرو در خانه وبا قضاوت احمد مرشدی، محمد مدنی و علی عماری به دیدار اتحاد دژگان رفت.‌ در این هفته تیم‌ متحد معزآباد رودان به دلیل انصراف تیم شاهین بندرلنگه استراحت داشت.
تیم جنوب انرژی برپارسیان با نتیجه پنج برسه تیم سیبه کوخرد را برد. برای جنوب انرژی بر پارسیان مهران ختار و ماجد میثاقی هر کدام یک گل و ابراهیم فرح هتریک کرد. ‌سه گل سیبه کوخرد را شعیب نامی ، هشام حاجی حسینی و فاروق خدایار گلزنی کردند. ‌اتحاد رودان با تک گلی که علی بندرخدایی مقابل پاس بندرلنگه به ثمر رساند و با توجه به تساوی ملوان بندرعباس مقابل هرنگ در لیگ برتر ماند. 
ملوان بندرعباس در خانه به مصاف هرنگ جوان رفت و نتوانست به پیروزی دست پیدا کند و با این نتیجه به همراه تیم شاهین بندرلنگه از لیگ برتر خداحافظی کرد. برای ملوان فریبرز جعفری و برای هرنگ جوان هم حسین عبدی گلزنی کرد. استقلال خونسرخ با دو گل ستارگان بستانو را شکست داد. استقلالی ها در این دیدار شکست دور رفت را جبران کردند اما با توجه به تساوی هرنگ مقابل ملوان قهرمانی به هفته آخر کشیده شد.
برای استقلال خونسرخ در دیدار با ستارگان بستانو سعید محمودنیا و آرش عبدلی گلزنی کردند. در هفته آخر اگر استقلال خونسرخ یک مساوی هم از هرنگ جوان بگیرد جشن قهرمانی را برپا خواهد کرد اما تیم هرنگ جوان بستک برای قهرمانی تنها باید هر سه امتیاز را بگیرد تا با تفاضل گل بهتری که دارد عنوان قهرمانی را کسب کند.
  
   سرنوشت تیم قهرمان به هفته آخر کشیده شد
    
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها