با حضور  سرمربی تیم ملی استند آپ پدل برد

تست انتخابی تیم ملی در بندرعباس برگزار شد



تست انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی استند (آپ پدل برد) با همکاری انجمن موج سواری ایران، هیات انجمن‌های ورزشی و کمیته ورزش های موج سواری هرمزگان با حضور  ۲۵ ورزشکار در دو بخش بانوان و آقایان در بندرعباس برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، این تست با حضور ابراهیم  سامانی سرمربی تیم ملی استند آپ پدل برد و معرب دبیر انجمن ورزش های  موج سواری انجام شد که ورزشکاران در دو بخش آمادگی جسمانی و تکنیک پاروکشی مورد سنجش قرار گرفتند.رئیس کمیته موج سواری در پایان از ریئس هیات انجمن‌های ورزشی استان هرمزگان، رئیس انجمن موج‌سواری کشور وتمامی عوامل اجرایی و کسانی که در این رویداد در کنار کمیته بودند تا بتوانند میزبان ورزشکاران جنوب کشور باشیم تشکر ویژه کردند.
ابراهیم سامانی دبیر انجمن موج سواری ایران درحاشیه این تست گیری درگفت و گو با صبح ساحل گفت: برنامه ریزی برای شناسایی نفرات بهتر ورزشکاران فعال دراین رشته ورزشی درچند استان کشور از جمله استان هرمزگان صورت گرفته است .وی بیان داشت:  دراستان هرمزگان با همکاری کمیته انجمن موج سواری استان برای تست گیری از نفرات دعوت شده انجام گرفت و هدف از این تست گیری شناسایی و انتخاب نفراتی بود که برای بازی‌های آسیایی وجهانی برای تیم ملی دعوت شوند. در این تست گیری ورزشکاران سنین ۱۴ تا ۱۸ سال بودند، وبا توجه به کمبودهایی دراستان از نظر امکانات وجود داردعملکرد آن ها رضایت بخش بود.
دبیر انجمن موج سواری ایران بیان کرد: باید از مربیان فعالی که دراستان هرمزگان بدون هیچ چشمداشتی فعالیت می کنند ودراین راه حتی از جیب خود هزینه می کنند قدردانی کرد.وی بیان داشت: استعدادیابی پایه واساس تیم ملی است و اگر برنامه مدونی صورت گیرددر   آینده این   ورزشکاران نوجوان که مورد ارزیابی قرار گرفتند به تیم ملی راه خواهند یافت .
 وی گفت:  استان هرمزگان از پتانسیل بالایی دراین رشته برخورداراست و می طلبد که مسئولان نگاه ویژه ای به این رشته داشته باشند.
عباسعلی جدید اسلامی رئیس انجمن موج‌سواری استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان یکی از مناسب ترین استان ها برای ورزشکاران موج سواری است.  سلمان زمانی مسول کمیته شهرستان جاسک افزود: استان هرمزگان استانی است که بیشترین مرز ساحلی درکل کشور را دارد و باید از این موقعیت خدادادی  استفاده بهینه کرد.
زمانی بیان داشت: هرمزگان باتوجه به داشتن مربیان بین المللی، و ورزشکاران بسیار خوب  یک پیست مناسب و امکاناتی که بتوا ن ازآن استفاده کرد ندارد .وی گفت: امکاناتی که که ورزشکاران ازآن استفاده می کنند شخصی است ومربیان وورزشکاران با جان و دل تمرین های خود را دنبال می کنند. مربیان برای تهیه آب‌آشامیدنی ورزشکاران خوداز جیب شخصی خود هزینه می کنند.
وی بیان کر: برای حمایت ازاین رشته به ما پول نقد ندهند درعوض مکان مناسب وامکانات سخت افزاری دراختیارما قرار دهندتا با انگیزه بیشتری فعالیت مان را دنبال کنیم. سلمان زمانی ریئس انجمن موج سواری شهرستان جاسک گفت: شهرستان جاسک با توجه به پتانسیل های موجود دراین شهرستان می تواند درکنار بندرکنارک وچابهاربه عنوان مرکز آموزش موج سواری کشور تبدیل شود. وی بیان داشت: با توجه به ظرفیت این شهرستان فدراسیون قایقرانی می‌تواند مسابقات واردوهای تیم ملی رادرجاسک برگزار کند.
 تقی مجیدی فر نائب ریئس انجمن موج سواری هرمزگان نیز گفت: استان هرمزگان یکی از مناسب ترین استان برای فعالیت ورزشکاران موج سواری است، زیرا بیشترین مرز ساحلی درکل کشور را دارد وبایداز این فرصت استفاده لازم صورت گیرد که مربی و ورزشکار نقش اساسی دراین زمینه دارند.
هدی سایبانی نایب رئیس کمیته بانوان هم در پایان این اردو از مدیریت مجموعه ساحلی هخامنش، مدیریت باشگاه ستاره سهیل که همکاری خوبی با کمیته موج سواری استان برای برگزاری  این اردو  داشتند تشکر کرد.
   تست انتخابی تیم ملی در بندرعباس برگزار شد
  
     تست انتخابی تیم ملی در بندرعباس برگزار شد
   
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها