نماینده منتخب غرب هرمزگان در مجلس یازدهم:

ارتزاق مردم هرمزگان از دریا است/باید نگاه قاچاقچی از ترخیص کار و بازرگان برداشته شود



نماینده منتخب غرب هرمزگان در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه ارتزاق مردم غرب هرمزگان از دریا به‌صورت صیادی یا تجارت است، خاطرنشان کرد: باید نگاه معیوبی که به مناطق مرزی وجود دارد و ترخیص‌کار، بازرگان و ملوان ما را قاچاقچی می‌شناسند، برداشته شود و در قانون به فکر اصلاح این موضوع باشیم.

به گزارش صبح ساحل، احمد جباری شب گذشته(چهارم اسفندماه) در دیدار با امام‌جمعه شهرستان بندرلنگه، با بیان اینکه دو دوره نمایندگی‌ام جای مجلس و دستگاه اجرایی در حوزه انتخابیه تغییر یافته بود، افزود: به‌گونه‌ای که بنده به مناطق تحت حوزه نمایندگی‌ام رفته و پروژه‌های معطل‌مانده را پیگیری و دنبال می‌کردم.

وی با اشاره به اینکه مصوبات دولت‌های گذشته که بر روی زمین‌مانده بود را احیا کردم، خاطرنشان کرد: برای این مصوبات ردیف بودجه قرار می‌دادم و تلاشم برای اجرایی شدن مصوبات بود درحالی‌که وزارتخانه و دستگاه اجرایی مربوطه خود وظایفی دارد که باید آن‌ها به دنبال تحققش بودند.

نماینده منتخب غرب هرمزگان در مجلس یازدهم با بیان اینکه این رویکرد باید تغییر یابد و یک نماینده مجلس به وظیفه ذاتی خود که همان قانون‌گذاری و نظارت بر انجام صحیح مصوبات است، بپردازد، اضافه کرد: دستگاه اجرایی باید برخی امور از نماینده مجلس کمک بخواهد تا کارها پیش رود و جایی هم وظیفه یک دستگاه اجرایی است به کمک نماینده مجلس بیاید تا با قدرت بتوانند مشکلات را کاهش دهند.

جباری با اشاره به اینکه در وعده و وعیدها نامزدهای انتخاباتی مواردی شنیده می‌شد که در وظایف یک نماینده مجلس نیست، عنوان کرد: در زمان نمایندگی‌ام بزرگراه بندرلنگه-بندرخمیر از مصوبات دولت وقت بود که زمین‌مانده و حتی کمربندی برای بندرلنگه دیده نشده بود اما با وجود عضویتم در کمیسیون عمران تمامی تلاش خود را برای تحقق این موضوع به کار بستم و خوشحالم که در این امر سهمی داشتم.

وی با تأکید بر اینکه ارتزاق مردم غرب هرمزگان از دریا به‌صورت صیادی یا تجارت است، خاطرنشان کرد: باید نگاه معیوبی که به مناطق مرزی وجود دارد و ترخیص‌کار، بازرگان و ملوان ما را قاچاقچی می‌شناسند، برداشته شود و در قانون به فکر اصلاح این موضوع باشیم.

جباری اضافه کرد:دیگر عصر دعواها و خطکشیهای سیاسی به سر رسیده است، مردم گرفتار هستند و از این دعواها خسته شدهاند؛ مردم میخواهند مشکلات و گرفتاریهای آنها حل بشود.

نماینده منتخب غرب هرمزگان در مجلس یازدهم در پایان گفت: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند و باید در راستای تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

همچنین امام‌جمعه شهرستان بندرلنگه در این دیدار گفت: دیگر انتخابات به پایان رسیده و دوره رقابت به دوره رفاقت تبدیل‌شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدجواد رکنی با بیان اینکه امتیاز نماینده منتخب غرب هرمزگان سابقه دو دوره نمایندگی مجلس است، تصریح کرد: دیگر دوران تجربه‌اندوزی به پایان رسیده و وقت عمل فرارسیده و مردم غرب هرمزگان در انتظار نماینده‌ای عمل‌گرا هستند.

وی با اشاره به اینکه انتظار مردم عملکردی است که در حد توان یک نماینده مجلس باشد نه بیشتر و نه کمتر، اظهار کرد: اکنون فرصت مناسبی برای خدمت کردن فراهم‌شده و امیدوارم در این راه مردم حامی و پشتیبان و مطالبه گر باشند.

امام‌جمعه شهرستان بندرلنگه در پایان در خصوص مهم‌ترین خواسته‌های مردم منطقه، اضافه کرد: توجه به اشتغال، خارج کردن گمرکات غرب هرمزگان از وضعیت فعلی، حل مشکل پروازها از به‌عنوان یک معضل جدی و گاز کشی در منطقه مهم‌ترین انتظاراتی است که مردم خواهان پیگیری آن هستند.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها