کمیاب شدن «ماسک» و محلول ضدعفونی‌کننده در جزیره هرمز



ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده درتنها داروخانه‌ جزیره هرمز کمیاب شد.

به گزارش صبح ساحل، از جزیره هرمز، با وجود اینکه وزارت بهداشت از توزیع رایگان ماسک در داروخانه‌ها خبر داده است، ازدحام جمعیت و درخواست برای ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده در جزیره هرمز به حدی است که تنها داروخانه‌ این جزیره از اتمام آن و سفارش مجدد این محصول خبر می‌دهند.

 

با توجه به انتشار خبر ویروس کرونا در برخی از مناطق کشورواستان هرمزگان، مردم جزیره هرمز که نسبت به ابتلا به این بیماری دچار نگرانی شده‌اند، عصر دیروز  با مراجعه به تنها  داروخانه‌ و فروشگاه های لوازم بهداشتی دراین جزیره، اقدام به تهیه ماسک معمولی و فیلتردار کردند.

 

در کنار کمیاب شدن ماسک های معمولی و فیلتردار در این جزیره، ژل آنتی باکتریال و محلول های الکلی و ضد عفونی کننده دست و سطوح هم کمیاب شده است.

 

از طرفی دیگر با توجه به حجم بالای ثبت سفارش این محصولات بهداشتی از مراکز توزیع و کارخانه‌ها، تحویل آن به داروخانه‌ها به کندی صورت می‌گیرد.

 

لذا باید برای تامین این محصولات بهداشتی و پیشگیری از ویروس کرونا اقداماتی جدی صورت گیرد.

 

ویروس کرونا هیچ داروی پیشگیری و یا درمان ندارد و با اشاره به تاریخچه این ویروس و شیوع آن در چین و همه‌گیر شدن آن، تمام گروه‌های سنی ضمن هوشیاری بهداشت فردی را رعایت کنند چراکه رعایت اصول بهداشتی می‌تواند سلامت ما در برابر این ویروس را تأمین کند.

 

منبع:شبستان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها