آزمایش یک بیمار مشکوک به کرونا در هرمزگان منفی اعلام شد



مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: چند مورد مشکوک به کرونا در استان تحت نظر هستند و نمونه برداری از آنها انجام شده که تا به امروز آزمایش یکی از آنها منفی اعلام شده است.

به گزارش صبح ساحل، دکتر فاطمه نوروزیان روز سه شنبه اظهار داشت: احتمال مبتلا بودن دیگر موارد بستری در استان نیز به اعتقاد پزشکان متخصص هرمزگان با توجه به شرح حال بیماران، ضعیف است اما با این حال به منظور پیشگیری، این افراد بستری و نمونه برداری از آنها انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیماران مشکوک در بندرعباس در بخش عفونی بیمارستان شهید محمدی تحت نظر هستند و در دیگر نقاط هرمزگان نیز بیماران در بیمارستان های محل اقامت بستری می باشند.

نوروزیان به مردم اطمینان خاطر داد که تا به این لحظه هیچ مورد مثبتی در هرمزگان گزارش نشده و در صورت گزارش به طور یقین به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکید کرد: تنها مرجع رسمی اخبار مربوط به مبتلایان به کرونا، وزارت بهداشت است و شهروندان اخبار را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند و به شایعات توجهی نداشته باشند.

وی از شهروندان خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و با رعایت بهداشت فردی و عمومی به قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک نمایند.

طبق آمارهای اعلام شده در حال حاضر ۱۰ استان کشور درگیر شیوع ویروس کرونا هستند و تا به این لحظه ۶۱ نفر مبتلا شدند که از این شمار ۱۳ نفر فوت و سه نفر بهبود یافتند.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها