فوتبال یادواره شهدای رضوان

تیم شهید بلالی پور در صدر جدول رده بندی ایستاد



لیگ فوتبال روستای رضوان یادواره شهدای رضوان با حضور ۸ تیم در حال برگزاری است. ‌

به گزارش صبح ساحل، مسابقات لیگ فوتبال روستای رضوان با شرکت ۸ تیم شهید بلالی پور، شهید جمعه پور،نبرد ،استقلال ، قدرت علمدار،نخل رضوان  نصررضوان و وحدت گهره در حال انجام است.

تا پایان هفته چهارم این مسابقات تیم شهید بلالی پور با کسب ۱۰ امتیاز صدرنشین است. تیم شهید جمعه پور ۹ امتیازی است ودر مکان دوم ایستاده است.  نبرد با سه بازی ویک بازی کمتر نسبت به دو تیم اول و دوم با ۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهید جمعه پور در مکان سوم قرار گرفته است.  استقلال رضوان با چهار امتیاز عنوان چهارمی را در اختیار دارد.
مکان پنجم جدول رده بندی را تیم قدرت علمدار فین با سه امتیاز از آن خودش دارد. وحدت گهره با یک امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم نخل در مکان ششم و تیم نخل در جای هفتم قرار گرفته است‌. تیم هشتم و قعر جدول رده بندی را تیم نصر در اختیار دارد.
در بازی های انجام شده  تیم شهید جمعه پور سه بر یک  وحدت گهره را برد.
شهید بلالی پور سه بر صفر  نخل رضوان را شکست داد.  نبرد رضوان  چهار بریک نصر رضوان را برد. وحدت گهره و نخل رضوان سه سه مساوی شدند.
شهید جمعه پور چهار بریک مغلوب شهید بلالی پور شد. استقلال رضوان  پنج بر سه به نبرد رضوان باخت. قدرت علمدار فین با سه گل نصر رضوان را درهم شکست.
 شهید بلالی پور پنج بر دو  قدرت علمدار فین را برد. شهید جمعه پور چهار بر صفر نخل رضوان را درهم کوبید. استقلال چهار بر دو  وحدت را برد. شهید بلالی پور و استقلال رضوان یک یک مساوی شدند. نبرد رضوان دو بر یک وحدت‌گهره را شکست دادو شهید جمعه‌پورچهار بر صفر نصر رضوان را برد.
بازی تیم های استقلال رضوان و قدرت علمدار فین به علت بارندگی و بازی تیم های نبرد و قدرت علمدار فین به علت برگزاری انتخابات برگزار نشد. 
منتشر شده: 2
علی
۱۱ تیر ۱۴۰۱
بنویسید تیم سرخون
علی
۱۱ تیر ۱۴۰۱
تیم سرخون
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها