فوتبال ساحلی نونهالان بندرعباس

دریادلان جنوب عنوان نخست را کسب کرد



به گزارش صبح ساحل، در پایان نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی شهرستان تیم دریا دلان جنوب بر سکوی قهرمانی ایستاد .
در روز پایانی این پیکارها دو تیم هم امتیاز دریادلان جنوب بندرعباس و پرسپولیس هرمزگان به مصاف هم رفتند که تیم دریا دلان در یک دیدار پرگل با نتیجه ۵ بر دو حریف خود را شکست داد و با کسب ۴ برد و ۱۲ امتیاز با اقتدار قهرمان این رقابت ها شد. تیم‌ پرسپولیس نیز با کسب سه برد و یک شکست با ۹ امتیاز نایب قهرمان شد. تیم حمزه همای چاهو در جایگاه سوم ایستاد و جام اخلاق هم به تیم الماس بندر رسید. در این رقابت ها بهترين دروازه بان وهاب غلامی از تيم دريادلان جنوب بندرعباس، بهترين بازيكن الياس غنی ساعدی از تيم دريادلان جنوب بندرعباس، بهترین گلزن محمد امين خورشيدی از تيم پرسپوليس، پديده مسابقات محمد امين رنجبر از تيم تنگه هرمز و بهترين مربی رسول شكاری از تيم پرسپوليس شناخته شدند.


مسابقات فوتبال ساحلی شهرستان بندرعباس به صورت دوره ای با شرکت پنج تیم هما حمزه چاهو، پرسپولیس، الماس بندر،دریادلان و تنگه هرمز برگزار شد. داوران این دوره از مسابقات مجید ابراهیم زاده افشار ، آیدین میرزاده و محمد رضا علیپور بودند. مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور کوهیاردادگر دبیر هیات فوتبال ،آرین رفیعی بندری مسوول کمیته مسابقات فوتبال ساحلی شهرستان بندرعباس، اعضای هیات فوتبال شهرستان و تماشاگران پرشوربرگزار شد.


در این مراسم که با آتش بازی برای تیم قهرمان همراه بود به تیم های اول تا سوم علاوه بر جام و مدال، جوایز نقدی از سوی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس اهدا شد. برای تیم قهرمان دریا دلان جنوب، وهاب غلامی ،امیرمحمدکریمی ،علی مرادی ، طاهابارانی ،امیرعلی حیدری ،امیرحسین حمزه پور ،رحمت الله اسپید ، سعیدعالی پور، امیرحسین دهقانی،الیاس غنی ساعدی ،آرمین علیزاده بازی کردند. کادرفنی این تیم را سرپرست میثم حیدری، سرمربی امین حیدری،مربی مسلم دهقانی ،پزشکیاز حکمت حیدری و تدارکات جواددهقانی تشکیل دادند.


برای تیم پرسپولیس نایب قهرمان این مسابقات اسامی بازیکنان پرسپولیس هرمزگان مبین محبوبی ،علی مرادی،امیرمحمدرستم زاده،موسی پور عدالت ،محمد ذاکری،امیر محمد زارعی،بنیامین براهویی، عبدالله دورزاده،امیر عباس پلاسی،مبین عبدالله پور ، حسن اربابی و محمدامین خورشیدی بازی کردند. رسول شکاری سرمربی ، فریبرز زاهدی کمک مربی اول و جعفر آبهشت سرپرست این تیم بودند.

منتظر تایید: 1غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها