فرودگاه کیش در حال ضدعفونی مداوم است



به گزارش صبح ساحل، مدیرکل فرودگاه‌های کیش روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: در ترمینال ورودی فرودگاه نیز نیروهای هلال‌احمر مستقر شده‌اند تا با مشاهده موارد مشکوک بین مسافران، انتقال به بیمارستان انجام شود.

عزت‌الله محمدی افزود: در مبادی ورودی پروازهای خارجی نیز چه در زمان ورود و چه در زمان خروج با دستگاه تب‌سنج وضعیت رفت‌وآمد مسافران کنترل می‌شود که به محض مشاهده مورد مشکوک به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی یادآور شد: هرچند تاکنون مورد مشکوکی در فرودگاه کیش مشاهده و گزارش نشده اما تمامی اتوبوس‌های حمل مسافر روزانه ۲بار ضدعفونی می‌شوند و در شرکت‌ هواپیمایی کیش ایر نیز در همه خطوط پروازی ضدعفونی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در صورت لزوم، تدابیر در فرودگاه کیش ساعت به ساعت بیش‌تر می‌شود و تمامی ارگان‌های حاضر در فرودگاه دستکش در اختیار دارند و به همه کارکنان آموزش‌های لازم داده شده تا در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار نگیرند.

مدیرکل فرودگاه‌های کیش همچنین از اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی ترمینال مسافربری خبر داد و گفت: در ترمینال فرودگاهی کیش اطلاع‌رسانی از طریق نصب بنر و نمایشگرهای موجود در فرودگاه درحال انجام است و در ۲ جایگاه ترمینال فرودگاه، مواد ضدعفونی در دسترس مسافران است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها