در دور اول پلی آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور

پتروشیمی بندرامام از شهرداری بندرعباس میزبانی می کند



با توجه به لغو دیدارهای معوقه لیگ برتر بسکتبال و اعمال نتایج دور رفت برای آنها، جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی این رقابت‌ها و هشت تیم راه‌یافته به مرحله پلی‌آف نهایی شدند.
به گزارش صبح ساحل، با اعلام مسعود عماری دبیر فدراسیون بسکتبال و به خاطر معضلات مربوط به شیوع سریع ویروس کرونا، دیدارهای معوقه مرحله برگشت لیگ برتر که قرار بود ۸ و ۱۱ اسفندماه برگزار شود، به طور کلی لغو و نتایج این دیدارها در دور رفت برای آنها اعمال خواهد شد.
بدین ترتیب جدول رده بندی لیگ برتر در پایان مرحله مقدماتی با لحاظ شدن این نتایج، نهایی می شود و جایگاه قطعی ۱۳ تیم شرکت کننده در آن مشخص می شود.
اعمال این نتایج البته تغییری در جایگاه فعلی تیم ها ایجاد نمی کند.

بر این اساس شهرداری گرگان، پتروشیمی بندرامام، شیمیدر قم، نفت آبادان، مهرام تهران، آویژه صنعت مشهد، شهرداری بندرعباس و اکسون تهران تیم هایی هستند که با قرار داشتن در رده های اول تا هشتم جدول رده بندی، مجوز حضور در مرحله پلی آف را به دست می آورند.

مسعود عماری دبیر فدراسیون بسکتبال این موضوع را تایید و اعلام کرد که طبق برنامه از پیش اعلام شده و به شرط دریافت نشدن دستوری از وزارت ورزش، این مرحله از رقابت ها از ۱۵ اسفندماه آغاز می شود.
پلی آف لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود. در دور نخست این رقابت ها پتروشیمی بندرامام با شهرداری بندرعباس، شهرداری گرگان با اکسون تهران
شیمیدر قم با آویژه صنعت مشهد و نفت آبادان با مهرام تهران بازی خواهند کرد.
لازم به ذکر است که تیم پتروشیمی بندرامام از تیم شهرداری بندرعباس درخواست کرده که با توجه به این که اکثر بازیکنانش ساکن تهران هستند بازی دو تیم در پایتخت برگزار شود که عوامل تیم شهرداری هنوز جواب درخواست تیم پتروشیمی بندرامام را نداده اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها