رفت وآمدهای دریایی، ریلی، هوایی و جاده ای هرمزگان تحت کنترل است



به گزارش صبح ساحل، سعید ناجی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: با استفاده از امکانات مورد نیاز ورودی‌های استان به شکل کلی مدیریت می شود تا ورود کرونا ویروس تحت کنترل قرار گیرد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: بالا بردن ظرفیت تخت بیمارستانی نیز با هدف افزایش سطح درمانی در خصوص بیماری کرونا در حوزه معاونت عمرانی استانداری در حال پیگیری است.
ناجی ادامه داد: اقدام لازم جهت برپایی بیمارستان صحرایی با همکاری سپاه پاسداران درحال انجام است و بزودی این ظرفیت نیز به ظرفیت های درمانی استان هرمزگان افزوده خواهدشد.
وی گفت: مردم توجه لازم به هشدارها و گزارش های متولی اصلی بیماری کرونا در استان هرمزگان یعنی علوم پزشکی داشته باشند.
وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی و مسوولان بهداشتی هرمزگان متولی و سخنگوی اصلی در خصوص کرونا ویروس هستند و خبر ها و گزارش ها در این خصوص باید از سوی آن ها منتشر شود.
معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان تشکیل شد، بیان کرد: مسوولان استانی در حوزه های مختلف با محوریت و مدیریت تخصصی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص پیشگیری این بیماری مانند ستادهای مدیریت بیماری کرونا در سراسر کشور اقدام لازم را انجام می دهند.
ناجی به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص کرونا ویروس در استان اشاره کرد وگفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی با استفاده از امکاناتی که تحت مدیریت شهرداری ها و دهیاری ها در سطح شهرها و روستاهای استان در حال انجام است.
رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به ممنوعیت تجمع ها در استان، گفت: هرگونه تجمع و گردهمایی به دلیل اینکه می تواند موجب تکثیر این ویروس در جامعه شود ممنوع اعلام شده و از مردم استان نیز می خواهیم که همکاری لازم در این خصوص با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا داشته باشند و از برگزاری مراسم ها تا اطلاع ثانوی پرهیز کنند.
وی با بیان اینکه محدودیت در سفر ها از دیگر مصوبات این ستاد است، بیان کرد: از هموطنان خواستاریم سفرهای خود را مدیریت کنند و امسال با توجه به شرایطی که وجود دارد هرمزگان را از برنامه سفر خود حذف کنند تا بتوان سلامت تمامی مردم استان و هموطنان را حفظ و حراست کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها