لیگ برتر فوتبال باشگاه های جاسک

طوفان بونجی با تفاضل گل در صدر ایستاد



تیم طوفان بونجی با تساوی که در هفته سوم بازی های فوتبال لیگ برتر باشگاه های شهرستان جاسک برابر تیم اتحاد روستایی به دست آورد با کسب ۷ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ملوان بحل صدرنشین باقی ماند.

به گزارش صبح ساحل، در این هفته طوفان بونجی در دیدار با اتحاد روستایی ۲ – ۲ مساوی کرد. در این بازی که افشین احمدی با کمک های حسن بازرگان ، مهرداد بابیزان و جاسم راهی زاده داوران آن بودند . اتحاد روستایی با گل های موسی نوحی زاده و عبدالخالق جوادی نژاد به ثمر رساندند از طوفان بونجی جلو افتاد.
علیرضا رامشگر از روی نقطه پنالتی یکی از گل های خورده تیم طوفان بونجی را جبران کرد.
اتحاد برای حفظ نتیجه مسابقه عقب نشینی کرد و به دفاع پرداخت و همین باعث شد تا بونجی ها برای تغییر نتیجه دروازه اتحاد را تهدید کند و نهایتا به گل تساوی دست یافتد.


تیم ملوان نداجا در هفته سوم مقابل هم نام خودش ملوان بحل دو بر یک مغلوب شد.
در نیمه نخست شاگردان مجید مشهدی زاده با یک گل پیش افتادند اما در نیمه دوم بحلی ها به دو گل متوالی رسیدند. تک گل ملوان نیروی دریایی را عادل حاجب به ثمر رساند و هر دو گل ملوان بحل را در این دیدار عبدالجلیل تنوتاسی به ثمر رساند. رامین باسی ، عیسی یلانبر ، عدنان کریمی خواه و افشین احمدی داوران این بازی بودند.


دریادلان و ایثارگران با تساوی دو دو به کار خود پایان دادند. ایثارگرانی ها در این دیدار چهره ایی هجومی داشتند و از همان نیمه نخست بازی به گل رسیدند ولی کم تجربگی بازیکنان جوان باعث شد تا اولین برد فصل جدید ایثارگران از دست برود.
اسماعیل ترمویی کار قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و حسن باعثی و نوید باستان هم کمک های او بودند ، عیسی گزدانی به عنوان داور چهارم بود.
اروند با سه گل محمد رحیمی و دو گل علی نجفی سه بر یک حریف سنتی خود امید شهرداری را شکست دهد و مهدی باتونه زننده تک گل تیم شهرداری در این دیدار بود . قضاوت این بازی بر عهده یاسر معتضدی فر به کمک های حسن باعثی ، عیسی گزدانی و عدنان کریمی خواه بود.
مقاومت دو بر یک به ذوالفقار باخت تا همچنان خطر سقوط به لیگ زیر گروه شهرستان را احساس کند.
رضا عابدینی برای مقاومت و یعقوب فروتن و عامر خلف زاده برای ذوالفقار گلزنی کردند .
روح الله شوکت ، متین مرادی ، نوید باستان و عدنان کریمی خواه قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها