تشکیل شورای مدیران بهداشت به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در قشم



در راستای مدیریت بیماری کرونا و بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته، شورای مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان به ریاست فرماندار تشکیل گردید.

به گزارش صبح ساحل، علیرضا نصری، تاکید کرد: لازم است؛ برنامه ها، پیگیری و اقدامات انجام شده به اطلاع مردم رسانده شود.

او بیان کرد: جلب اعتماد مردم از طریق اطلاع رسانی به موقع‌، فضای جامعه را آرام و به سمت همکاری و مشارکت موثر پیش می برد.
فرماندار شهرستان قشم در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های سربازان حوزه سلامت شهرستان، تسکین درد و رفع نگرانی مردم را از جمله بالاترین حسنات خواند که توسط نیروهای صدیق حوزه بهداشت و درمان در حال انجام است.

نصری همچنین به نظرات و خواسته های مردم در جهت مدیریت و کنترل بیماری کرونا اشاره و تصریح نمود: بخشی از این خواسته ها منطقی و قابل پیگیری و اجرا است که تعلل در انجام آن جایز نیست و قسمتی دیگر بیشتر ناشی از بروز شایعات بدون پاسخ و عدم ارائه اطلاعات صحیح و به موقع توسط مجاری رسمی به نظر می رسد و بی توجهی به آن موجب دامن زدن به شایعات و التهاب آفرینی می گردد.

رئیس شورای سلامت شهرستان قشم با اشاره به استقرار اکیپ غربالگری در مبادی ورودی شهید حقانی، پهل و فرودگاه و تعطیلی اسکله و سایت های گردشگری و اجرای ممنوعیت عرضه قلیان به عنوان یکی از عوامل سرایت بیماری، تلاش های سازمان منطقه آزاد را در راستای تجهیز شبکه بهداشت و درمان و خدمات شهری به امکانات مورد نیاز، ستودنی و قابل تقدیر ارزیابی کرد و از رئیس شبکه بهداشت خواست هماهنگی های لازم در جهت بهره مندی حداکثری از ظرفیت منطقه آزاد و همچنین بخش های خصوصی به نفع مردم، انجام دهد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها