اهمیت سرمایه‌گذاری در پیشرفت اقتصادی حاجی آباد/ رئیس جدید اداره تعاون شهرستان حاجی آبادمعرفی شد



به گزارش صبح ساحل، مدیرکل تعاون و کار هرمزگان در کارگروه اشتغال حاجی آباد گفت:حاجی آباد رتبه اول جذب منابع و تسهیلات اشتغال روستایی در استان هرمزگان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: این شهرستان با ظرفیت بالای سرمایه گذاری، تولید و اشتغال در حوزه های مختلف بویژه بخش گلخانه می تواند پیشرو سایر بخشهای اقتصادی شود و این امر نیازمند کار تحقیقاتی، علمی و پروژه اجرایی است که این کارگروه و اداره شهرستان باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند.

وی در ادامه گفت: باید از ظرفیت گلخانه در جهت توسعه سایر رسته ها و بخش‌هایی که سبب تحرک و تولید در شهرستان می شود، استفاده کرد.

مدیرکل تعاون و کار هرمزگان اظهار کرد: بخش تعاون یکی از حوزه هایی است که رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاجی آباد باید از این بخش مردمی در جهت توسعه فعالیتهای اقتصادی و عدالت اجتماعی در سطح شهرستان استفاده کند تا ضمن ایجاد اشتغال سبب توسعه نقدینگی و هدایت منابع در جهت حرکت شهرستان شود.

در این نشست از تلاشهای 9 ساله " منصور قاسمی افشار" رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان حاجی آباد تقدیر و "سعید نیکویی" بعنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها