پذیرش و درمان بیماران تنفسی حاد در بخش ویژه بیماران تنفسی بندرعباس



به گزارش صبح ساحل، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آغاز بکار بخش ویژه بیماران تنفسی حاد همزمان با شیوع ویروس کرونا در برخی از استانهای کشور و استان هرمزگان در ساختمان شفا (ساختمان سوختگی) مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس خبر داد.

دکتر عبدالله غریب زاده افزود: تمامی بیماران با علائم تب، سرفه و تنگی نفس می توانند جهت ویزیت به بخش بیماران تنفسی حاد واقع در این بخش در ضلع شمال غربی بیمارستان شهید محمدی در بلوار پرستار مراجعه نمایند.

وی ابراز کرد: با توجه به نگرانی در خصوص وضعیت بیماران تنفسی حاد، این بخش در مرکز استان راه اندازی شده تا در اسرع وقت با رسیدگی به افراد مشکوک توسط متخصصین و کادر درمانی مورد درمان قرار گیرند.

دکتر غریب زاده عنوان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جای هیچ گونه نگرانی نیست و امیدواریم با تلاش کادر بهداشتی و همکاران شاغل در بخش بهداشت و درمان استان و فعالیت مستمر در حوزه پیشگیری، آموزش و اطلاع رسانی عمومی هیچ مورد حادی از این بیماری ها مشاهده نشود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: کادر پزشکی، پرستاری و مراقبتی در بخش ویژه بیماران تنفسی حاد بندرعباس و همه بخش های تخصصی و درمانی دانشگاهی استان آماده ارائه خدمت به بیماران و مراجعه کنندگان می باشند.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها