سرمربی تیم خلیج فارس میناب :

تا کی باید با بی پولی بجنگیم



به گزارش صبح ساحل، شهاب جهانگیری سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس میناب گفت : تیم ما به عنوان تنها نماینده هرمزگان در این مسابقات حضور دارد و درمسابقات زیر گروه لیگ دسته سوم کشور با بازیکنان و کادر بومی با تیم های پولدار و صنعتی زیادی جنگید و موفق شد عنوان نخست گروه را به دست آورد و به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کند .


وی بیان داشت: در مرحله اول مسابقات با کمک های خیرین و با حمایت و پشتیبانی همتی استاندار ، امیاری مدیرکل ورزش و جوانان ، احمدی فرماندار شهرستان میناب ، امینی زاده و رنجبریان رئیس و دبیر هیات فوتبال استان به خوبی درخشیدیم و وارد مرحله نهایی مسابقات شدیم .


سرمربی تیم خلیج فارس میناب گفت: در مرحله نهایی مسابقات هم قرار بود طبق دستور استاندار کمک های به تیم شود تا با کمترین مشکلات این رقابت ها را به پایان ببریم که متاسفانه این گونه نشده است و تنها مبلغی را مبلغی را یوسف ملاحی مالک باشگاه ستارگان کلاهی به باشگاه تزریق کردند که اصلا کافی نیست.
وی اظهار داشت: مشکلات مالی باعث شده است.


ما پنج نفر از بهترین بازیکنان خود را از دست بدهیم ولی با همین وجود در حال حاضر در نیمه های جدول رده بندی هستیم اما واقعیت این است که دیگر با دست خالی نمی شود کاری کرد . شهاب جهانگیری گفت: کار تیم به جای رسیده است که برای اعزام به مسابقات خارج از میناب مجبوریم از ماشین شخصی استفاده کنیم و جالب تر این که پول بنزین های همین ماشین های شخصی را خود بازیکنان یا کادر فنی پرداخت می کنند و تنها دلیل این کار بازیکنان این است که سهمیه استان حفظ شود اما دیگر کارد به استخوان رسیده و نمی توانیم ادامه بدهیم واز استاندار، فرماندار میناب، مدیرکل ورزش، رئیس هیات فوتبال استدعا داریم به کمک این تیم بومی بیایند و قبل از این که تیم منحل شود به دادمان برسند. سرمربی تیم خلیج فارس میناب بیان داشت: تیمی از ماهشهر خوزستان خواهان امتیاز این تیم ما است و ما هم چون پولی نداریم درخواست خود را به هیات فوتبال استان نوشته ایم که مجوز فروش امتیاز را به ما بدهند و با پول فروش امتیاز بدهی های خود را به هتل ها، بازیکنان و چند شرکت مسافربری را بدهیم .


شهاب جهانگیری در پایان گفت: استان هرمزگان سرمایه گذارهای زیاد دارد که می توانند کمک ما کنندو کمک آن ها موجب می شود که ما این شش بازی باقی مانده را با خیالی آسوده انجام دهیم و امتیاز لیگ دسته سوم در استان ماندگار شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها