به درخواست مدیران باشگاه ها لیگ برتری بسکتبال

دیدارهای پلی آف لیگ نیمه دوم فروردین ماه برگزار خواهد شد



  • حمید مرادی سرپرست تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در گفت و گو با صبح ساحل گفت:
    جلسه سرمربیان و مدیران عامل باشگاه های صعود کرده به مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال مردان صبح امروز در محل فدراسیون بسکتبال برگزار شد و تصمیم بر این گرفته شد که دیدارهای پلی آف لیگ برتر بیست و پنجم فروردین ماه برگزار شود.
    وی بیان داشت : این جلسه در راستای شیوع ویروس کرنا و شرایط بهداشتی جدید و تعیین تکلیف ادامه لیگ برتر بسکتبال بر اساس دستور العمل وزارت ورزش و جوانان با ریاست رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال برگزار شد.
    مرادی بیان داشت : در این جلسه نمایندگان باشگاه ها به تبادل نظرات خود پیرامون برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر و محدودیت های پیش رو پرداختند و در نهایت با توافق باشگاه ها قرار بر این شد مرحله پلی آف لیگ از تاریخ ۱۵ اسفند به تاریخ ۲۵ فروردین ۹۹ منتقل شود.
    نکته مهمی که در این جلسه مطرح شد این بود که اگر شرایط برگزاری مسابقات با توجه به شیوع کرنا از ۲۵ فروردین 99 نیز وجود نداشته باشد پرونده لیگ برتر بسکتبال مردان در فصل ۹۸-۹۹ بسته شود.
    تیم های شهرداری گرگان، پتروشیمی بندرامام، شیمیدر قم، نفت آبادان، مهرام تهران، آویژه صنعت مشهد، شهرداری بندرعباس و اکسون تهران تیم هایی هستند که با قرار داشتن در رده های اول تا هشتم جدول رده بندی، مجوز حضور در مرحله پلی آف را به دست می آورده اند. در دور نخست این رقابت ها پتروشیمی بندرامام با شهرداری بندرعباس، شهرداری گرگان با اکسون تهران شیمیدر قم با آویژه صنعت مشهد و نفت آبادان با مهرام تهران بازی خواهند کرد.
    بازی های پلی آف هم چون گذشته ۳ از ۵ برگزار خواهد شد. ضمن این که باشگاه ها تا ۱۵ اسفند فرصت دارند اسامی بازیکنان خارجی خود را به کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال ارائه دهند.
    لازم به ذکر است که تیم پتروشیمی بندرامام از تیم شهرداری بندرعباس درخواست کرده که با توجه به این که اکثر بازیکنانش ساکن تهران هستند بازی دو تیم در پایتخت برگزار شود که عوامل تیم شهرداری هنوز جواب درخواست تیم پتروشیمی بندرامام را نداده اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها