دبیرهیات فوتبال مطرح کرد:

تنها یک تیم  به زیرگروه لیگ سه کشور معرفی خواهد شد



دیدارپایانی لیگ برتر هرمزگان تا پایان سال برگزار خواهد شد.
قاسم رنجبریان دبیر هیات فوتبال هرمزگان در گفت و گوی اختصاصی با صبح ساحل گفت: تنها یک هفته از مسابقات لیگ برتر استان باقی مانده است  تا سرنوشت تیم قهرمان مشخص شود.
وی بیان داشت: تمام برنامه ریزها برای هفته پایانی انجام شده بود که با ورود یک مهمان ناخوانده به نام کرونا برنامه ریزها به هم خورد و هفته پایانی لیگ برتر استان و چهار بازی باقی مانده پلی آف لیگ یک برگزار نشد.
قاسم رنجبریان دبیر هیات فوتبال گفت: با توجه به نامه اداره کل ورزش و جوانان و با توجه به تعطیلی همه مسابقات کشور مجبور شدیم که فعلا هیچ مسابقه ای برگزار نکنیم اما به احتمال زیاد تمامی بازی های باقی مانده فوتبال هرمزگان تا پایان سال برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت : در لیگ برتر با توجه به این که تکلیف دو تیم سقوط کننده به لیگ یک مشخص شده است چهار بازی با توافق تیم ها  و درخواست کتبی که به هیات فوتبال داده اند برگزار نخواهد شد و سه امتیاز به تیم های میزبان داده  می شود و تنها یک بازی که حکم فینال و معرفی تیم قهرمان لیگ برتر را دارد بین تیم های هرنگ جوان و استقلال خونسرخ برگزار خواهدشد.
رنجبریان بیان داشت: این بازی تا پایان سال برگزار خواهد شد تا ما بتوانیم تیم قهرمان را به عنوان نماینده هرمزگان به مسابقات زیرگروه لیگ دسته سوم کشور معرفی کنیم.
دبیر هیات فوتبال هرمزگان گفت: این که می گویند امسال دو تیم به مسابقات زیرگروه لیگ دسته سوم معرفی می شود تنها یک شایعه است و اگر تیمی خودش می تواند باید جداگانه سهمیه از فدراسیون بگیرد که این کار ملزم هزینه های زیادی  است.
قاسم رنجبریان دبیر هیات فوتبال هرمزگان اظهار داشت: چهار بازی از لیگ یک و پلی‌آف آن مانده است که این چهار بازی هم تا پایان سال برگزار خواهد شد تا چهره دو تیم راه یافته به لیگ برتر استان مشخص شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها