روز شمار هفته جوان در سال ۹۹ اعلام شد



معاون فرهنگی و امور جوانان استان هرمزگان عناوین روزشمار هفته جوان سال ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش صبح ساحل، مجتبی عامری سیاهوئی افزود: رویکرد برنامه ها هفته جوان برگرفته از بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص  گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: هر ساله به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) جهت ارج نهادن و پاسداشت مقام شامخ و والای آن حضرت، به نام هفته جوان نامگذاری شده که از ۱۷ الی ۲۳فروردین ماه سال ۹۹ برگزار می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان هرمزگان ادامه داد: این هفته نیز به ترتیب روز یکشنبه ۱۷ فروردین ماه با عنوان "جوان، معنویت، اخلاق و تفکر دینی"، روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه با عنوان "جوان، سلامت و سبک زندگی صحیح"، روز سه شنبه ۱۹ فروردین ماه با عنوان "جوان، عدالت و مبارزه با فساد"، روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه با عنوان "جوان، جهاد علمی و پیشرفت اقتصادی"، روز پنج شنبه ۲۱ فروردین ماه با عنوان "جوان، انتظار و تمدن نوین اسلامی" ، روز جمعه ۲۲ فروردین ماه با عنوان "جوان، استقلال و آزادی"  و در روز شنبه ۲۳ فروردین ماه "جوان، مقاومت وعزت ملی" نامگذاری شده است. 
عامری سیاهوئی در پایان از برگزاری پانزدهمین مراسم تجلیل از جوانان برتر استان، برگزاری ایستگاه تست سلامت جوانان، مشاوره خانواده و ازدواج ویژه جوانان به صورت کاملا رایگان ، دیدار با مسیولین و .....خبر داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها