سرپرست هیات فوتبال سیریک خبر داد

استادیوم فوتبال ساحلی اولویت ورزش سیریک در سال جدید است



سال ۹۸ فوتبال سیریک شاهد اتفاق های خوبی بود و باعث شد در این سال فوتبال سیریک رشد چشمگیری داشته باشد.

به گزارش صبح ساحل، سرپرست هیات فوتبال سیریک در این باره گفت: در سال ۹۸ و در ابعاد مختلف فوتبال سیریک شاهد روز های خوبی بوده است.
مهرداد احمدی اظهارداشت : در سال ۹۸ هیات فوتبال سیریک بر اساس تقویم اجرایی فعالیت های خود را آغاز ودر پایان سال در بخش های مختلف شاهد خروجی های خوبی در فوتبال این شهرستان بودیم.
احمدی ادامه داد: هیات فوتبال سیریک یکی از هیات های استان است که با بهره گیری از نیروهای جوان و علاقه مند به توسعه فوتبال بدنبال شکوفایی فوتبال سیریک هستند.
سرپرست هیات فوتبال شهرستان سیریک عنوان کرد: فوتبال یکی از رشته های ورزشی است که علاقه مندان پرشوری دارد و به همین منظور نیازمند برنامه ریزی منسجم و منظمی است.
وی افزود: در سال ۹۸ در کنار مسئولین شهرستان سیریک که در راس فرماندار محترم بودند شاهد پیشرفت در ابعاد مختلف بودیم.
مهرداد احمدی تصریح کرد: در بخش فوتبال ساحلی یکی از موفق ترین سال ها را پشت سر گذاشتیم که شاخص ترین آن کسب عنوان سوم کشور در مسابقات امید های کشور بود.
احمدی ادامه داد: چند سال است حرکت فوتبال ساحلی در سیریک به کمک و همت ورزشکاران،جوانان و مسئولین روستای طاهرویی شهرستان آغاز شده بود که در سال ۹۸ با موفق شد این شهرستان در لیگ امید های کشور سوم شود و در لیگ برتر استان نیز بر جایگاه دوم قرار گیرد.
این مقام ورزشی سیریک اشاره کرد: در سال۹۹ نیز برای فوتبال ساحلی شهرستان برنامه هایی ترسیم شده است که می توان به حضور بانوان سیریک برای اولین بار در لیگ فوتبال ساحلی بانوان کشور خبرداد.
سرپرست هیات فوتبال شهرستان سیریک بیان کرد: در حوزه بانوان سال ۹۸ سال معرفی ظرفیت های بانوان شهرستان در سطح استان بود.
مهرداد احمدی ایراد کرد: حضور بانوان سیریک در مسابقات استانی،انتخاب بانوان سیریک در عضویت های منتخب استان و برگزاری لیگ های منظم بانوان و تلاش برای ساماندهی رشته های بانوان در کنار رشته هلی ورزشی آقایان از اقدامات مثبت درسال ۹۸ بود.
سرپرست هیات فوتبال شهرستان سیریک اضافه کرد: آموزش را یکی از مباحث مهم در توسعه و پیشرفت است و بهمین منظور نگاه ویژه ای به بحث آموزش در این سال داشته ایم. احمدی گفت: برگزاری کلاس آموزشی مربیگری بانوان برای اولین بار در سیریک، برگزاری کلاس های آموزشی روش های تمرین،آسیب شناسی ورزشی،امدادگری،کلاس داوری درجه سه و برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف بخشی از فعالیت های آموزشی در سال ۹۸ بوده است.
سرپرست هیات فوتبال شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ شهرستان سیریک در مسابقات استانی و کشوری شاهد حضور ۱۰ نماینده در مسابقات کشوری و استانی بوده است که نسبت به سال گذشته با رشد همراه بوده است.
مهرداد احمدی بیان داشت: لیگ امیدهای فوتبال ساحلی کشور،لیگ زیر گروه فوتبال ساحلی کشور،لیگ برتر فوتسال استان،لیگ دسته یک فوتبال استان،لیگ دسته دوم فوتبال استان،لیگ جوانان فوتسال استان،لیگ نوجوانان فوتسال استان، لیگ برتر فوتبال ساحلی استان،لیگ برتر فوتسال بانوان است بخشی از میادین ورزشی بوده است که ورزشکاران سیریک حضور یافته اند. وی افزود: در سال ۹۸ بیش از ۲۰۰ بازی در سطح شهرستان برگزارو قریب به ۵۰۰ ورزشکار حضور داشته است.
احمدی گفت : راه اندازی سامانه الکترونیکی هیات فوتبال سیریک برای بایگانی اسناد و مدارک ورزشکاران حاضر در مسابقات مختلف برای ساماندهی اطلاعات ورزشکاران،راه اندازی ساختمان جدید هیات فوتبال، راه اندازی مدرسه فوتبال شهرسیریک، انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش،برگزاری کلاس های استعداد یابی،برگزادی همایش تجلیل از داوران،اعزام داوران و مربیان به کلاس های ارتقاء بخشی دیگر از اقدامات هیات فوتبال در سال ۹۸ بوده است.
سرپرست هیات فوتبال سیریک اشاره کرد: درسال جدید نیز برنامه هایی متناسب با ظرفیت های سیریک برنامه ریزی و اجرا خواهدشد.
مهرداداحمدی عنوان کرد: کمبود امکانات ورزشی جامفه ورزش این شهرستان را رنج می دهد و انید است مسئولین نگاهی ویژه به این مناطق داشته باشند.
احمدی ادامه داد: سیریک ظرفیت ها واستعدادهای خوبی در ورزش های ساحلی دارد و ساخت استادیوم ورزشی ساحلی در روستای طاهرویی می تواند زمینه ساز توسعه این رشته ورزشی در شهرستان سیریک شود.
وی همچنین به دیگر زیر ساخت های ورزش سیریک اشاره و خاطرنشان کرد: تعطیلی سالن ورزشی فجر سیریک به دلیل خرابی کف پوش باعث سردرگمی هیات های ورزشی از جمله فوتبال شده است و باعث حرکت فوتسال سیریک به کندی بوده است.
احمدی در پایان گفت: جادارد از حامیانی که در سال ۹۸ در کنار ما بودند تقدیر و تشکر نمایم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها