مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس

بازیکنان بومی شهرداری موفق عمل کرده اند



 بازیکنان بومی شهرداری بندر عباس می توانند برای سایر تیم های خارج از استان هم توپ بزنند.
به گزارش صبح ساحل، محمد رحیمی مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس بیان داشت: کسی به بازیکنان بومی وبه خصوص جوانان ما زیاد بها نمی دادند اما امروز شاهد هستیم همین جوانان بومی ما در تیم شهرداری بندرعباس در ترکیب اصلی تیم قرار گرفته اند و۹۰ دقیقه کامل بازی می کنند.
وی گفت: روزی که اسماعیل پوردویش را به خدمت گرفتیم فکر نمی کردم این بازیکن در ترکیب اصلی باشد چه برسد که این بازیکن به صورت ۹۰ دقیقه کامل بازی کند.
مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس اظهار داشت: کافی است بازیکنان بومی ما خودشان را باور داشته باشند آن موقع خواهیم دید که می توانند به عنوان یک بازیکن تاثیر گذار خارج از استان بازی کنند و نمونه آن محمد قادری است که در حال حاضر در تیم لیگ برتری ماشین سازی تبریز توپ می زند.
وی گفت : امثال اسماعیل پور درویش در هرمزگان زیاد هستند واین بازیکنان ماحصل زحمات باشگاه های مثل البدر و سایر تیم ها هستند که امروز ما داریم از آن ها بهره می بریم .
محمد رحیمی در باره جایگاه فعلی شهرداری هم گفت : این جایگاه به راحتی به دست نیامده و تلاش کل مجموعه تیم بوده است. وی بیان داشت: دوست داشتم این اتفاق در نیم فصل نخست می افتاد اما آن قدر تیم دیر بسته شد که نتوانستیم برنامه ریزی خوبی برای آن داشته باشیم اما در نیم فصل دوم فرصت بهتری برای برنامه ریزی داشتیم و فکر کنم هوادران از عملکرد تیم راضی باشند.
رحیمی با اشاره به اضافه شدن یک مربی بومی جدید به کادرفنی تیم شهرداری بندرعباس تصریح کرد: نادر غله بانی از مربیان مطرح استان است که توانسته موفقیت های بزرگی را به دست آورد و اعتقاد ما بر این بود که می توانست به کمک شهرداری بیاید که این اتفاق هم افتاده و ایشان در کنار سایر مربیان تیم توانسته کمک شایانی به تیم شهرداری بندرعباس بکند .
وی در خصوص سرپرست تیم هم بیان داشت: مهدی فلامرزی که یکی از اسطوره های فوتبال استان می باشد به عنوان سرپرست توانسته برای مجموعه تیم موثر باشد والبته نباید از کنار زحمات سایر مربیان بومی ودست اندرکاران تیم به راحتی گذشت.
مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس ضمن تقدیر از حمایت های امینی زاده شهردار بندرعباس و الیاس محسنی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، خاطرنشان کرد: هدف ما توجه به نیروهای بومی و اعتماد به آن هاست زیرا می توان با تلاش و اعتماد به این بازیکنان و کادر فنی موفق عمل کرد.
وی در پایان از هواداران خواست همچون گذشته حامی و یاور تیم شهرداری بوده و سبب بازگشت این تیم به جایگاه سابقش شوند تا شادی بخش هرمزگانی ها باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها