ورودی‌های آبادان به روی گردشگران بسته شد



به گزارش صبح ساحل، سید زین العابدین موسوی عصر یکشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی با استقرار در ورودی‌های شهر آبادان مانع از ورود گردشگران و مسافران می‌شوند و اجازه ورود به خودروهای دارای پلاک غیر از آبادان و خرمشهر داده نمی‌شود.

وی به پایش و بیماریابی در ورودی‌های آبادان توسط گروه‌های بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت:مسافران و گردشگران در ورودی‌های شهر پایش می‌شوند و در صورت نیاز به مراقبت به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل خواهند شد.

وی افزود: این تدابیر برای مقابله با شیوع بیماری کرونا انجام می‌شود و اگر شهروندان درست و به موقع همکاری کنند و ما وظایف خود را به خوبی انجام دهیم سلامت شهر تضمین می‌شود.

کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد.

این ویروس که با منشا چین پیدا شده یک ویروس ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

۶ مورد بیمار مبتلا به کرونا یا کووید ۱۹ در آبادان شناسایی شده است. ۲ نفر از این بیماران مرخص و ۲ نفر در بیمارستان طالقانی آبادان بستری شده‌اند همچنین ۲ بیمار فوت کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها