کشف انبار احتکار تجهیزات پزشکی در بندرعباس



فرمانده انتظامی استان از کشف یک انبار احتکار اقلام بهداشتی و کشف بیش از 12 هزار ماسک و گان یک بار مصرف پرستاری در بندرعباس خبرداد.

به گزارش صبح ساحل سردار " غلامرضا جعفری "  گفت : مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار لوازم بهداشتی روز گذشته با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک انبار دپو و احتکار اقلام بهداشتی را در یکی از محلات بندرعباس کشف کردند.

وی افزود : مأموران با تشکیل اکیپی مشترک با حضور نمایندگان بهداری ، دستگاه قضائی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی به محل اعزام و در بازرسی از یک انبار متعلق به فردی به نام " وحید " تعداد7 هزار و 400عدد انواع ماسک و تعداد ۵ هزار عدد گان یکبار مصرف پرستاری کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این محوله بهداشتی احتکارشده را بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد ریال عنوان و اظهار داشت: با توجه به وضعیت خطر ناک موجود در کشور و استان و نیاز مبرم و شدید عموم مردم به اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده نظیر ماسک ، الکل های صنعتی و دیگر اقلام شوینده ، نیروی انتظامی با جدیت و اقتدار با محتکران برخورد و افراد سود جو و فرصت طلب را به مراجع قضایی معرفی میکند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها