اجرای طرح ضربتی دستگيري متهمان متواري و تحت تعقيب در رودان



فرمانده انتظامی رودان از اجراي طرح ضربتی دستگيري متهمان متواري و تحت تعقيب قضایی و وسایل نقلیه متخلف در این شهرستان در 48ساعت گذشته خبرداد.
به گزارش صبح ساحل سرهنگ رمضان شهریاری"، گفت: در اجرای طرح عملیاتی نصر 2، طرح شناسایی و توقیف وسایل مسروقه و دستگیری متهمان متواری و تحت تعقیب و سارقان و قاچاقچیان کالا با بهره گیری از توان پلیس آگاهی،راهور و کوپ و ایست و بازرسی در شهرستان به مدت 48 ساعت در سطح شهرستان اجرا شد.
وی افزود: مأموران در اجرای این طرح موفق شدند 2 دستگاه موتور سیکلت و 9دستگاه خودروی تحت تعقیب قضایی ،متواری و یا دارای بار قاچاق کشف و 14 نفر را که دارای حکم دستگیری از مقامات قضایی بودند را شناسایی و دستگیر نمایند.
سرهنگ شهریاری اظهار داشت: در اجرای این طرح ضربتی 1نفر سارق داخل خودرو ، 3 متهم متواری و 3 نفر قاچاقچی کالا دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی رودان هدف پليس از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را افزايش امنيت، آسايش و آرامش عمومی شهروندان عنوان کرده و خاطر نشان كرد: پليس با به‌کارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند و لازم است شهروندان نيز ضمن رعايت نکات ايمني و امنيتي در پيشگيري از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها