فوت 13 نفر به دلیل مصرف الکل در اردبیل



معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در طی روزهای اخیر بیش از ۱۰۰ نفر بدلیل مسمومیت با الکل به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند که از این تعداد ۴۰ نفر بستری بوده و اکثرا تحت دیالیز و دستگاه تنفس مصنوعی هستند و متاسفانه ۱۳ نفر بدلیل مصرف الکل فوت کرده اند.

به گزارش صبح ساحل، دکتر رضایی بنا امروز ۲۴ اسفند با بیان این مطلب اظهار کرد: درحال حاضر ۲۸۲ نفر به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا در استان بستری هستند، که ازین تعداد ۱۶ نفر بدلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادهاند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۵۴ بیمار مثبت قطعی در مراکز درمانی استان بستری هستند، خاطرنشان کرد: این آمار براساس آزمایش ویروس شناسی است و آمار افرادی که براساس علائم بالینی، سی تی اسکن، آزمایش خون و عکس سینه مبتلا هستند بسیار بالاتر است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه شاهد شیب صعودی در ابتلا و مراجعه به بیمارستانها در سطح استان هستیم، ادامه داد: تعداد بیمارانی که در سطح جامعه مبتلا هستند خیلی بیشتر از ارقامی هست که اعلام میشود.

به گفته وی بهترین، امن ترین و بهداشتی ترین مکان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، منزل است.

دکتر رضایی بنا یادآور شد: در طی روزهای اخیر بیش از ۱۰۰ نفر بدلیل مسمومیت با الکل به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند که از این تعداد ۴۰ نفر بستری بوده و اکثرا تحت دیالیز و دستگاه تنفس مصنوعی هستند و متاسفانه ۱۳ نفر بدلیل مصرف الکل فوت کردهاند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها