فدراسیون برای فوتبال زنان سرمایه‌گذاری نمی‌کند



به گزارش صبح ساحل، «مرضیه جعفری» اظهار داشت: اگر لیگ برتر اکنون بدلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل نمی‌شد تاثیر منفی آن برای بازیکنان بیشتر بود. این دختران همچون فرزندان من هستند و هرگز مهم نیست که این تعطیلی سبب این شود تا آنان آمادگی جسمانی خود را از دست بدهند.

وی افزود: ما ورزش می‌کنیم تا سلامت باشیم نه اینکه با ورزش به بیماری کرونا مبتلا شویم. این مساله به قدری مهم است که باید لیگ برتر تعطیل می‌شد. همچنین این تعطیلی تاثیری در فاصله امتیازی تیم‌ها ایجاد نمی‌کند و سلامتی بازیکنان نیز مهم‌تر است.

سرمربی تیم شهرداری بم ادامه داد: برگزاری لیگ فوتبال زنان به زنان علاقه‌مند به این عرصه انگیزه داد تا به سمت ورزش بیایند و به صورت حرفه‌ای آن را دنبال کنند.

جعفری افزود: اگر آنان بیشتر حمایت شوند این امر تاثیر مثبتی بر روی زنان فوتبالیست می‌گذارد و در این عرصه بیشتر پیشرفت می‌کنند. تاثیر منفی لیگ را باید در نبود پخش تلویزیونی و پوشش رسانه‌ها دانست. همین امر سبب می‌شود تا حامی مالی زیادی جذب فوتبال زنان نشود. همچنین باید علم و دانش سرمربیان افزایش یابد تا بر تجربه بازیکنان نیز افزوده شود.

وی به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داد تا بازی‌های لیگ برتر را در فصل جدید از شهریور ماه آغاز کند تا بازیکنان با خیال راحت و بدون استرس در مسابقات حضور یابند. گرچه از «گلاره ناظمی» مسوول برگزاری مسابقات لیگ فوتبال زنان باید تشکر کنم که با وجود مشکلات بسیار در سازمان لیگ انتخاب درستی برای برگزاری مسابقات کرد و تمام هم و غم خود را برای برپایی یک لیگ خوب گذاشت.

جعفری درخصوص وضعیت تیم ملی گفت: اینکه فدراسیون یکسال برای تیم ملی فوتبال زنان اردو و مسابقاتی نگذاشته است رویه نادرستی است. فدراسیون باید حداقل ماهی یک بار اردوی ۲ روزه را برای ملی‌پوشان برپا کند. این موارد در سرنوشت تیم ملی و آینده آنان و پیشرفت فوتبال زنان بسیار مهم است و فدراسیون باید سرمایه گذاری خود را در فوتبال زنان بیشتر کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها