تاکید رییس مجلس بر اولویت رفع نیازمندی‌های کادر درمان



به گزارش صبح ساحل و به قل از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس، «علی لاریجانی» در تماس تلفنی با معاون بیمارستان کامکار و روسای بیمارستان‌های نکویی، شهیدبهشتی، شهدا، کودکان، علی بن ابی طالب (ع) و امام رضا(ع) قم از وضعیت آمادگی این بیمارستان‌ها در مقابله با کرونا و روند درمان مبتلایان به این بیماری اطلاع ‌یافت و از خدمات صادقانه پزشکان و پرستاران تشکر و قدردانی کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین در این گفت و گوها میزان تجهیزات پزشکی، نیازمندی های کادر درمان و امکانات حفاظت فردی پزشکان‌و پرستاران بیمارستان های قم را مورد بررسی قرار داد و در جریان نحوه خدمت رسانی به بیماران بستری قرار گرفت.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی همچنین از خدماتی که طی هفته های گذشته توسط کادر درمان به مبتلایان این بیماری ارائه شده، قدردانی کرد و توصیه های لازم را در خصوص پذیرش، رسیدگی‌های ویژه و آگاهی بخشی به همراهان بیماران به مسئولان و روسای مراکز درمانی قم یادآور شد.

در این گفت و گو ها آقایان دکتر نصرآبادی، شفیعی، فروغی، دامن پاک اسحاق حسینی، رضایی و اسماعیلی، به ترتیب معاون بیمارستان کامکار و روسای بیمارستان های نکویی، شهیدبهشتی، شهدا، کودکان، علی بن ابی طالب (ع) و امام رضا(ع) قم گزارش های جداگانه‌ای از وضعیت تجهیزات و آمادگی پرسنل درمانی در مقابله با بیماری کرونا به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها