گفتگوی اختصاصی صبح ساحل با یکی از جوانان گروه مردمی توزیع ماسک به نیازمندان

وقتی مردم برای مقابله با کرونا دست به کار می شوند



جمعی از جوانان هرمزگانی برای کمک به همشهریان و مقابله با ویروس کرونا بدون هیچ چشم داشتی دست به کار شده و اقدام به توزیع رایگان ماسک و مواد ضدعفونی کننده به کمک افراد نیازمند استان آمدند.

به گزارش صبح ساحل، کرونا یک بیماری تنفسی است که این روزها یکی از دغدغه های مردم جهان از جمله کشورمان ایران می باشد، در این شرایط بیشترین چیزی که به آن نیاز داریم اطلاعات صحیح علمی و رعایت آنها است، از آنجایی که برای مقابله با این بیماری به شدت مسری باید همگی دست به دست هم داده و پشت هم باشیم تا بتوانیم این وضعیت بحرانی را پشت سر بگذاریم. در این راستا جمعی از جوانان بندرعباسی در اقدامی تحسین برانگیز پارافراتر از وظایف شهروندی خود گذاشته و در کنار تلاش های سایر مسئولین مربوطه به صورت خود جوش دست به کار شده اند و کالاهای اهدایی خود را که شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده می باشد را بین مردم نیازمند شهر توزیع میکنند .

آرش محمد حسینی از جوانانی است که مسئولیت یکی از این گروه های امداد مردمی را برعهده دارد وی به خبرنگار صبح ساحل گفت: پس از شیوع بیماری کرونا به منظور کمک به مردم و هم استانی هایم در مورد این ویروس و از آنجایی که استان هرمزگان و خصوصاً شهربندرعباس با وجود رعایت مردم در این شهر، اما بازهم بسیاری از محلات کم درآمد که با مشکل معیشتی همراه هستند توانایی خرید ماسک و مواد بهداشتی را ندارند ما تصمیم گرفتیم بعضی از اقلام بهداشتی را خریداری کنیم و در محلات مثل، نخل ناخدا، محله دوهزارو... توزیع آنها را بین مردم آغاز کرده ایم.

وی  در ادامه گفت: در این روزهای سخت و در این شرایط بحرانی برخی از افراد وارگان ها مانع کارما می شوند و در محل های توزیع باعث جلوگیری از این کار می شوند که تا به حال موفق نبوده اند و ماهمیشه به لطف خداوند توانسته ایم وظیفه شهروندی خود را انجام دهیم، هرچند باید این کار زودتر انجام می گرفت اما ما حدود یک هفته است که هرشب این کار را انجام می دهیم و برای توزیع به همه محلات شهر می رویم.

وی بیان کرد: ما برای کمک به مردم نیاز به کمک مالی نداریم، اما از آنجایی که در برخی شبکه های مجازی علیه ما صحبت های نادرستی شده است گلایه مندیم و از مسئولین مربوطه تقاضای توجه بیشتری نسبت به این موضوع را داریم همچنین از مسئولین خواستاریم برای سلامتی شهروندان بندرعباسی بر ورودی های شهر نظارت بیشتری داشته باشند.

محمد حسینی در مورد کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده عنوان کرد: با توجه به کمبود مواد بهداشتی و گران بودن آنها ما همه روزه پیگیر تهیه اقلام هستیم تا بتوانیم به دست مردم برسانیم وی از مردم خواست کسانی که توانایی مالی دارند به این گروه بپیوندند تا بتوان امکانات بهتری در اختیار مردم قرار داد.

محمد حسینی افزود: مردم به اندازه کافی در مورد مسائل بهداشتی دانش دارند و آن را رعایت میکنند ، تنها هدف آنها کمک به قشر ضعیف استان است، ما تا زمانی که بتوانیم و در توانمان باشد این کار را ادامه می دهیم؛ در صورتی که متاسفانه هیچ حمایتی از ما صورت نگرفته است.

او در آخر اضافه کرد: در حال حاضر این گروه مشغول کمک به مردم است و از همه مردم خواست به صورت داوطلبانه با خرید ماسک و مواد ضدعفونی کننده و سایر اقلام بهداشتی به این گروه کمک کنند ، مردم موارد بهداشتی را رعایت کنند و مسئولین مربوطه خدمات بیشتری ارائه دهند.

وقتی مردم برای مقابله با کرونا دست به کار می شوند

وقتی مردم برای مقابله با کرونا دست به کار می شوند

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها