نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

ستاد مدیریت کرونا ورودی های استان را شدیدتر کنترل کند



نماینده ولی فقیه در هرمزگان از مردم خواست: توصیه‌های پزشکی و بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا را جدی بگیرند و برای ریشه کنی این بیمای در خانه بمانند.

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده روز سه شنبه در این زمینه افزود: مردم با ماندن در خانه نگذارند زنجیره ابتلای به این بیماری شدت گیرد و افراد زیادی را درگیر خود کند.
وی با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی مهم‌ترین راه غلبه بر بیماری کرونا است، یادآورشد: در اسلام بر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی زیاد تاکید شده و همه مسلمانان باید بر این اصول پایبند باشند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهارداشت: باید از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای مقابله با این بیماری ویروسی که سلامت اجتماع را به خطر انداخته است، استفاده شود.
عبادی زاده با قدردانی از پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبازره با بیماری کرونا هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب این قشر که در راه سلامت مردم جان خود را فدا کردند را در ردیف شهدا می داند که به یاری مردم شتافته و راه مقابله با این بیماری را در خدمت و ایثار خویش معنی کرده‌اند.
وی همچنین با قدردانی از تلاش شبانه روزی  ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان از آنان خواست:  هرچه شدیدتر ورودی‌های استان را کنترل کرده تا دامنه گسترش این بیماری کاهش یابد.
وی در پایان از گروه های فعال مردمی در ضدعفونی و پاکسازی شهرها و محلات قدردانی کرد و گقت: این قشر جهادگر سهم مهمی از همدلی برای غلبه بر این بیماری را بر دوش گرفته‌اند و امیدوارم همه بتوانیم با ایفای مسوولیت‌های فردی و اجتماعی خویش، هرچه سریع‌تر این بیماری را در کشور شکست دهیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها