حکایت همچنان باقیست!!!!



هرچه به روزهای پایانی فصل زمستان نزدیک تر می شویم ، صدای پای بهار بیشتر شنیده می شود.زمستان سپیدپوش می رود تاطبیعت به بهانه  بهارجامه سبز به تن کند. نرم نرمک می رسد اینک بهار.اسفند می رود ، فروردین می آید. سال «نو» می شود و همه  « نو» روز را به یک دیگر تبریک می گویند .

«نو»روز 99 بسیارمتفاوت خواهد بود .

«نو»روزی که خبری از دید و بازدید و دورهمی نیست. سفرها تعطیل و بوی اسکناس نو مشام ایرانیان را به بازی نمی گیرد. نخستین عید نوروز است که عیدی دادن به کوچکترها و عیدی گرفتن از بزرگترها بسیار کم رنگ خواهدبود.

این عید باستانی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همه در قرنطینه خانگی خواهندبود. سال 98 را در حالی پشت سر می گذاریم که سایه سنگین ویروس کرونا جان بشر را در اقصی نقاط جهان تهدید می کند.این ویروس کشنده زندگی همه حتی هرمزگانی ها را مختل کرده است .در سالی که چندروز به پایان آن باقی نمانده است، همچون گذشته زبان گویای شما مردم خوب دیار نخل و شرجی  بودیم.از نا گفته های بسیاری گفتیم و از دیده ها وشنیده های بسیاری نوشتیم. نوشتیم و گفتیم از مشکلات و معضلات شهر تا بلکه گوش شنوایی پیداشود.مشکلات و مطالبات شما هرمزگانی ها را به این امید فریادزدیم تا دولتمردان و  مسوولان استانی ، صدای شما را از گردش قلم های ما بشنوند و آنهایی که خودرا به خواب زده اند از خواب غفلت بیدارشوند.مسوولان بسیاری را خطاب قرار دادیم، مشکلات و کمبودها و ... را در حد توان به آقایان مسوول یادآورشدیم تا بلکه ازاین تریبون ( روزنامه ) که عنوان روزنامه مردم هرمزگان را یدک می کشد، اندکی در رفع مشکلات و معضلات استان و پایتخت اقتصادی کشورسهیم باشیم.بدون حب و بغض و به دوراز  سلایق شخصی ، تنها برای دفاع از حقوق و منافع شهروندان نوشتیم. اما اکنون که کارنامه یکسال خودرا  ورق می‌زنیم ، با انبوهی از درخواست ها و مطالبات مردمی روبرو هستیم که متاسفانه  امکان طرح آنها در روزنامه فراهم نشد.آنقدر مردم ما با مشکلات عدیده ای روبرو هستند که طرح و بیان آن مثنوی هفتادمن کاغذ مولوی را طلب می کند.خیلی علاقه مند بودیم که تمام مطالبات به حق شهروندان را در روز نامه مطرح و مسوولان را به چالش بکشانیم که متاسفانه محقق نشد.سال 98 سال بسیار سختی برای مردم ما بود.امسال سال خوبی برای روزنامه ها هم نبود. اما علیرغم تمام کاستی ها و مشکلات حوزه مطبوعات، تنها به پشتوانه اعتماد شما مردم نجیب هرمزگان و مخاطبان وفادار، این سال سخت را پشت سر خواهیم گذاشت. در این روزهای پایانی سال یادی کنیم از کسانی که عید 98 بودند و امروز در کنار ما نیستند. یاد کنیم در این روزهای سخت از پزشكان، پرستاران و كادرهاى درمانى بیمارستان‌ها که در مبارزه با بيمارى كرونا سراز پا نشناخته و دور از عزيزان و آشیانه‌شان براى مردم ما می‌کوشند و در اين راه جان را نيز دريغ نکرده‌اند! امیدواریم نخستین شماره روزنامه در سال 99 همراه با خبرهای خوب بدست شما همراهان همیشگی برسد و مردم ایرا ن نیز شکست بیماری کرونا را در کنار نوروزجشن بگیرند.

کلام آخراینکه هرچند به پایان رسید این سال ، حکایت همچنان باقیست. مردم سخاوتمند هرمزگان در دعای تحویل سال1399 مارا از دعای خیرتان محروم نکنید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها