ایتالیا با ۴۷۵ قربانی در یک روز رکورد زد



مراکز پزشکی ایتالیا همچنین از 24 ساعت گذشته تاکنون 4 هزار و 207 مورد جدید ابتلا به کرونا را به ثبت رسانده اند که این میزان ابتلا در یک روز نیز هرگز پیشتر دیده نشده بود
به گزارش صبح ساحل،افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا روندی نگران کننده را به خود گرفته است. بر اساس آخرین آمار رسمی ارائه شده از سوی منابع ایتالیایی ظرف بیست و چهار ساعت گذشته ۴۷۵ مورد مرگ جدید به تعداد قربانیان بیماری کووید ۱۹ در این کشور افزوده شده است؛ آماری که در نوع خود یک رکورد تازه محسوب می شود.

 با احتساب موارد جدید مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا، شمار کلی قربانیان ویروس در این کشور به ۲ هزار و ۹۷۸ مورد افزایش پیدا می کند؛ آماری که به تعداد جان باختگان ناشی از ابتلا به همین ویروس در چین نزدیک می شود. در چین، کانون اصلی شیوع ویروس کرونا از دسامبر گذشته تاکنون ۳ هزار و ۲۳۷ نفر جان خود را از دست داده اند.

مراکز خدمات درمانی و پزشکی ایتالیا همچنین از 24 ساعت گذشته تاکنون 4 هزار و 207 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را به ثبت رسانده اند که این میزان ابتلا در یک روز نیز هرگز پیشتر دیده نشده بود.

ایتالیا یکشنبه گذشته با ثبت ۳۶۷ مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا در یک روز رکوردی دیگر را به نام خود ثبت کرده بود. گفتنی است که این میزان مرگ ناشی از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در یک روز هرگز در پیشتر در چین مشاهده نشده بود.

منبع: عصرایران
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها