پرستار جعلی انتشار خبر دروغین مرگ 100بیمارکرونایی در تهران دستگیر شد نه هرمزگان



فرمانده انتظامی استان از دستگیری پرستار جعلی که در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و انتشار خبر مرگ صد بیمار کرونایی در یک روز را کرده بود، خبر داد .
به گزارش صبح ساحل سردار "غلامرضا جعفری" اظهار داشت: در پي انتشار کليپي در فضاي مجازي پيرامون ادعاي يک پرستار جعلی در خصوص اوضاع بسيار وخيم انتشار ويروس کرونا و مرگ صد نفر از شهروندان در يک روز و شرایط بحرانی استان و کشور در مقابله با این ویروس،بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.
وی افزود: در ادمه روند رسیدگی این پرونده، اخباري مبني بر دستگيري عامل انتشار کليپ ذکر شده توسط عوامل اطلاعات سپاه پاسداران استان هرمزگان منتشر که گزارش خبري آن نيز از طريق بخش خبري 2030 صداو سيما پخش شد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تکذیب خبر پخش شده در فضای مجازی و صداوسیما از طرف اطلاعات سپاه پاسداران و سخنگوي دستگاه قضائي، تصریح کرد: با توجه به تأثير منفي کليپ ذکر شده بر افکار عمومي و بروز التهاب و تشويش در جامعه، با اقدام هاي فني و تخصصي متهم اصلي پرونده توسط کارشناسان پلیس فتا هرمزگان در تهران شناسایی شد.
سردار جعفری یاد آور شد:با هماهنگي قضائي بعمل آمده، این پرستار جعلی توسط پليس فتا تهران بزرگ دستگير و در سير مراحل قضائي قرار گرفت.
فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه آگاهی بخشی و پیشگیری از وقوع جرائم در فضای مجازی از اولویت های پلیس فتا است، خاطر نشان کرد : هر اقدامی که به آرامش و امنیت روانی مردم و جامعه خدشه وارد کند و آرامش مردم را برهم زند قاطعانه مورد پیگیری قرار خواهد گرفت .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها