فرمانده انتظامی بندرعباس از دستگیری ۳۴۹ متهم طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد



فرمانده انتظامی بندرعباس از دستگیری ۳۴۹ متهم طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ"محمداسماعیل مشایخ" فرمانده انتظامی بندرعباس از دستگیری ۳۴۹ متهم طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

او گفت: میانگین سنی افراد دستگیر شده ۲۰ تا ۳۵ سال است.

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت:در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۴۸ ساعت گذشته مأموران انتظامی شهرستان ۳۴۹ نفر شامل سارق مظنون به سارق، قاتل، مجرمان جرائم خشن، خرده فروش مواد مخدر را دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ" مشایخ" گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته در پی اعلام یک مورد درگیری خانوادگی منجر به قتل بلافاصله مأموران در محل حاضر و قاتل را که فردی ۳۳ ساله و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر از نوع شیشه بود در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: همچنین در اجرای این طرح ضربتی مأموران انتظامی شهرستان موفق شدند یک باند ۵ نفره سارقان به عنف سابقه دار را شناسایی و دستگیر کنند که متهمان تا کنون به ۱۰ فقره سرقت معترف و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: در ادامه اجرای این طرح، یک باند ۵ نفره سارقان مغازه که اقدام به سرقت از یک باب مغازه موبایل فروشی به ارزش ۵ میلیارد ریال کرده بودند با تلاش و اشرافیت اطلاعاتی مأموران دستگیر شدند.

او با اشاره به عملیات موفق دیگری توسط مأموران در ۴۸ ساعت گذشته گفت: تعداد ۲۹ نفر سارق داخل خودرو، کابل برق و مشاعات ساختمان که اکثر آنان به تازگی از زندان آزاد شده بودند دستگیر و در تحقیقات اولیه تاکنون به ۳۵ فقره سرقت در سطح شهرستان بندرعباس معترف شدند.

منبع:خبرنگاران جوان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها