بازرگانان هرمزگانی کمک‌های خود را به بخش درمان اهدا کردند



دبیر کل اتاق بازرگانی بندرعباس از وصول و توزیع اقلام بهداشتی و کمکی در مبحث مقابله با بیماری کرونا برای مراکز درمانی و بیمارستانی با کمک فعالان اقتصادی و پیگیری این اتاق خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، پیام رضایی با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور که پروازها و امور پستی با محدودیت روبرو شده است، سرانجام موفق شدیم اقلام درخواستی بازرگانان،  تولیدکنندگان و واحدهای اقتصادی استان را  از تهران با پیگیری های مستمر جناب آقای محمدرضا صفا ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس وصول کنیم و تمام این اقلام آماده توزیع به مراکز درمانی استان هستند.

وی ادامه داد: این اقلام که به درخواست ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس و تلاش شبانه روزی وی تامین شده شامل شیلد محافظ صورت، دستکش، عینک یک بار مصرف، کلاه یک بار مصرف، لباس یک بار مصرف و ماسک می باشد. این در حالی است که اتاق بازرگانی بندرعباس از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون در چندین مرحله اقلام مورد نیاز به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان را با کمک‌های نقدی فعالان اقتصادی اعطا کرده است که علاوه بر آن بازرگانان در قشم و لنگه و سایر شهرستان ها نیز اقلام مورد نیاز کادر درمان را تامین و اهدا کرده‌اند.

دبیر اتاق بازرگانی بندرعباس افزود: با توجه به اینکه اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان معین تجار استان در جمع آوری کمک جهت حمایت از مبارزه با ویروس کرونا انتخاب شده است، می توانید حمایت خود را به شماره حساب ذیل واریز نمایید. 

شماره حساب: ٠١٠٤٩٣٠٣٣١٠٠٤
شماره شبا: IR٢٩٠١٧٠٠٠٠٠٠٠١٠٤٩٣٠٣٣١٠٠٤
بانک ملی شعبه پاسداران بنام اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی بندرعباس

وی از همراهی‌ها و حمایت همتی استاندار و تیم ستادی مبارزه با ویروس کرونا و نیز قاسمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز قدردانی کرد.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها