۹ هزار و ۸۰۰ عدد دستکش پزشکی در بندرعباس کشف شد



فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۹ هزار و ۸۰۰ عدد دستکش پزشکی قاچاق در بندرعباس خبر داد.

سردار غلامرضاجعفری اظهارداشت: در ادامه طرح‌های ویژه مقابله با قاچاق کالا و ارز و به منظور جلوگیری از هرگونه قاچاق یا احتکار اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در شرایط کنونی جامعه، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس طرح کنترل محور و خودروهای ورودی استان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروهای عبوری ۹ هزار و ۸۰۰ عدد دستکش پزشکی قاچاق به همراه ۴۸ عدد شیر عسل خارجی ،۱۹۲ بسته بکینگ پودر ،۳۶۰ عدد دمنوش و پانزده قوطی شکلات صبحانه خارجی قاچاق کشف کردند.

سردار جعفری ارزش این اقلام کشف شده را بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: دستکش‌های پزشکی کشف شده با تشکیل پرونده و تنظیم صورتجلسه جهت توزیع در جامعه هدف به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تاکید بر اینکه مقابله جدی و بی امان با اخلال گران نظام اقتصادی کشور از اولویت‌های مهم و اساسی نیروی انتظامی است از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری افراد سودجو و قانون گریز اقدام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها