درتماس های تلفنی جداگانه

مسوولان کشوری آخرین وضعیت سیل و کرونا در هرمزگان را مورد بررسی قرار دادند



معاون اول رییس جمهوری، وزیر کشور و وزیر نیرو درتماس های تلفنی جداگانه با استاندار هرمزگان آخرین وضعیت بارش ها، خسارت های ناشی از سیل و همچنین اقدام های مقابله با ویروس کرونا در استان را بررسی کردند.

به گزارش صبح ساحل، اسحاق جهانگیری روز سه‌شنبه در این گفت وگوی تلفنی با فریدون همتی با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی درباره میزان بارندگی در دهه اول فروردین، بر مدیریت سیلاب ها و بسیج همه امکانات به منظور جلوگیری از آسیب به مردم و زیرساخت ها در هرمزگان تاکید کرد.
وی، همکاری دقیق و مستمر همه دستگاه ها هرمزگان برای کمک به شهروندان در معرض خطر را ضروری دانست.
 استاندار هرمزگان نیز در این گفت وگوهای تلفنی با اشاره به بارندگی‌های گسترده در ۲ روز گذشته در استان، گزارشی از آخرین وضعیت بارندگی و خسارات ناشی از سیلاب ها ارایه کرد.
فریدون همتی با اشاره به آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی استان برای امدادرسانی و حفاظت و ترمیم زیرساخت ها، افزود: با توجه به آمادگی خوبی که پیش از بارندگی‌ها وجود داشت، اقدام های مورد نیاز به سرعت اجرایی شد.
وی همچنین اقدام های مقابله با ویروس کرونا در استان هرمزگان را تشریح و به کنترل و مراقبت شدید همه مبادی ورودی و خروجی و درنظرگرفتن امکانات و تجهیزات مناسب بهداشتی و درمانی اشاره کرد.

بارندگی و سیلاب اخیر در شرق هرمزگان ضمن سرریز شدن  سدهای استقلال، شمیل و نیان، باعث آب گرفتگی چند روستای پایین سد میناب  و غرق ۴ نفر شد.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها