با هوشیاری پلیس هرمزگان صورت گرفت؛

کشف نزدیک به یک و نیم تن مواد مخدر/24 نفر دستگیر شدند



با هوشیاری و سرعت عمل پلیس هرمزگان در 72 ساعت گذشته یک تن و 305 کیلو مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و 24 سوداگر مرگ شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در راستای اراتقاء امنیت عمومی و اجتماعی مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد جدی با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در 72 ساعت گذشته‌موفق شدند 13 دستگاه خودرو حامل موادمخدر را شناسایی و در عملیات‌های ضربتی توقیف کنند.

سردار غلامرضا جعفری افزود: در بازرسی دقیق از خودروها 930 کیلو و 639 گرم تریاک ، 133 کیلو و 292 گرم حشیش ، 2 کیلو هرویین ، 10 کیلو و 782گرم سایر مواد جمعا یک تن و 305 کیلو انواع مواد افیونی کشف و ضبط و در این رابطه 24 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: در 72 ساعت گذشته با تلاش های همه جانبه و شبانه روزی ماموران 26 مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده به قاچاق و توزیع مواد در سطح استان اجرا و در اجرای این طرح ها 167 معتاد متجاهر و بلامکان جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی ازمشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان در امان نبوده و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با سوداگران برخورد می شود.

منبع:ایلنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها