دهیار روستای دهو خبر داد؛

تمامی امکانات برای تولید هر چه بیشتر ماسک برای نیاز شهروندان بسیج کرده ایم



اسلامی گفت: تمامی امکانات برای تولید هر چه بیشتر ماسک مورد نیاز شهروندان بسیج کرده ایم.

به گزارش صبح ساحل، محمد اسلامی، دهیار روستای دهو شهرستان میناب از گندزادیی و ضد عفونی محله های دهو خبرداد و اظهار کرد: این حرکت جهادی توسط پنج تیم جهادی طی پانزده روز انجام شده است.

وی گفت: تمامی امکانات برای تولید هر چه بیشتر ماسک برای نیاز شهروندان بسیج کرده ایم.

اسلامی افزود: بسیجیان این روستا داوطلبانه بصورت پیک موتوری کار توزیع ماسک بین مردم انجام می دهند.

وی همچنین از برپایی ایستگاه سلامت در مبادی ورودی این روستا خبرداد و افزود: شرط ورود به روستای دهو داشتن سلامتی کامل با انجام تست تب سنج انجام می گیرد.

دهیار دهو مشارکت سایربانوان، جوانان و بزرگان روستا در مبارزه با ویروس کرونا ستودنی برشمرد و تاکید کرد: تیم سازنده ماسک بهداشتی مشتکل از بانوان بسیجی این روستا توانسته ایم تعداد سه هزار عدد ماسک بصورت رایگان بین مردم همراه با بروشور پیشگیری توزیع کنیم.

اسلامی خاطر نشان کرد: کل هزینه تولید ماسک شش میلیون تومان بوده که پیش بینی می شود تا روزهای آینده بیش از پنج هزار ماسک بهداشتی در این روستا تولید شود.

به گفته دهیار روستای دهو غبارروبی قبور مطهر شهدا، قبور سایر اموات در این روستا به همت جهادگران بسیجی انجام شده و با اطلاع رسانی که از طریق فضای مجازی،بلندگوهای ثابت و سیار با تاکید بر ماندن اهالی روستا در خانه صورت گرفته برای مقابله با ویروس کرونا،هیچ گونه مراسم و تجمعی در روستا انجام نمی شود.

روستای دهو با جمعیتی بیش از چهار هزار نفر یکی از روستاهای پرجمعیت بخش مرکزی شهرستان میناب است که در فاصله ی ۱۷ کیلومتری شهر میناب و در جاده ی تیاب واقع است.

منبع:هرمز

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها