کارخانه الکل سازی شهرستان حاجی آباد رونق دوباره گرفت



حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد به منظور بررسی مشکلات و روند تولید الکل از کارخانه الکل سازی شهرستان حاجی آباد بازدید نمود.
به گزارش خبرنگار صبح ساحل، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد به همراه رییس اداره صنعت معدن و تجارت و رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان حاجی آباد از کارخانه الکل سازی بازدید نمود.فرماندار حاجی آباد در این بازدید گفت: کارخانه الکل سازی حاجی آباد که از سال ۹۴ به دلیل مشکلاتی به حالت تعطیل درآمده بود به دستور و پیگیری های استاندار محترم استان هرمزگان به چرخه تولید بازگشت.
جهانگیری افزود: پس از ورود ویروس کرونا به کشور در تلاش هستیم تا برای پیشگیری و تامین نیاز استان اقداماتی انجام دهیم تا بتوانیم از گسترش هرچه بیشتر این بیماری جلوگیری کنیم.وی با تاکید بر تولید و تامین الکل مورد نیاز شهرستان  گفت: تولید روزانه این کارخانه شامل ۷ هزار لیتر الکل طبی و ۲هزار و پانصد لیتر الکل صنعتی خواهد بود و  در حال حاضر ظرفیت اشتغال این کارخانه به صورت مستقیم تعداد ۱۵ نفر است. 
گفتنی است پس از بازدید از خط تولید این کارخانه مشکلات تولید این کارخانه بررسی و دستورات لازم جهت برطرف نمودن آنها داده شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها