تعطیلی جایگاه‌های عرضه سوخت در کشور تکذیب شد

جایگاه‌های عرضه سوخت درهرمزگان فعال هستند



اطلاعیه فوری و مهم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان درباره استمرار خدمت‌رسانی به مردم و عرضه سوخت به خودروها؛ در پی انتشار اخبار کذب در مورد تعطیلی جایگاه‌های عرضه سوخت در  کشور یا عدم عرضه سوخت به خودروها در برخی رسانه های نامعتبر و پیام‌رسان‌های شبکه مجازی، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان اطلاعیه‌ای صادر کرد. 
در این اطلاعیه آمده است:
کلیه جایگاه‌های عرضه سوخت و مجاری عرضه در سطح استان هرمزگان مانند همیشه با تعهد و مسولیت‌شناسی درحال ارائه سوخت بصورت شبانه روزی به مشتریان گرامی هستند و در این امر هیچ وقفه ای نبوده و نخواهد بود.
 در بخش دیگری از این اطلاعیه امده است: 
ضرورت خدمترسانی و اهمیت جایگاه‌های عرضه سوخت بر هیچ مقام مسول و شهروندی  پوشیده نیست و در تمام جلسات  دولتی و سیاستگذاری نیز بر استمرار سوخترسانی این واحدهای خدمترسان بطور شبانه روزی تاکید شده است.
در استان هرمزگان نیز با تدابیر مدیران استان و مسولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ، روند مراجعه شهروندان به جایگاه‌های عرضه سوخت بر اساس نیاز و بطور معمولی در جریان است و هیچ کمبودی برای تامین سوخت مصرفی شهروندان و مراجعان وجود ندارد.
با تعهد و مسولیت شناسی بالایی که در مدیران و کارکنان جایگاه های عرضه سوخت وجود دارد روند ضد عفونی و رعایت نکات بهداشتی و کنترلی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با دقت و جدیت در حال انجام است.
در انتهای این اطلاعیه روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان از شهروندان گرامی خواسته است اخبار صحیح را از رسانه های معتبر پیگیری و فقط در صورت ضرورت سوختگیری خودرو هایشان به جایگاه ها مراجعه نمایند. امیدواریم مشتریان گرامی در حین سوختگیری برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی با کارکنان زحمتکش جایگاه‌ها همکاری لازم را بعمل آورند و از پرداخت نقدی و دست زدن به نازل ها بدون دستکش بهداشتی جدا پرهیز نمایند. 
خدمتگزاران شما در این شرکت همه تلاش خود را بکار بسته‌اند نا هیچ شهروندی دغدغه تامین سوخت برای خودرو خود را نداشته باشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها