وقوع رگبار پراکنده باران در هرمزگان



به گزارش صبح ساحل، عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان عنوان کرد: طی امروز، در غالب نقاط استان وضعیت جوی آرام و پایداری خواهیم داشت و شرایط تردد های دریایی مساعد خواهد بود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، ادامه داد: در ساعات بعدازظهر، با توجه به رشد ابر در ارتفاعات، به ویژه ارتفاعات شمالی، احتمال وقوع رگبار پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: از بعدازظهر شنبه با ورود سامانه ی بارشی به استان، تاثیرات آن را به صورت پراکنده در مناطق غربی شاهد خواهیم بود و به تدریج طی روز های یکشنبه و دوشنبه در برخی نقاط استان سبب بارش رگبار باران و وقوع رعد وبرق و وزش باد نسبتا شدید خواهد شد که عمده فعالیت آن، مناطق غربی،شمالی و شمال شرقی استان خواهد بود.

عارفی در بخش دیگری از گزارشات خود تشریح کرد: احتمال تقویت این سامانه و وقوع تگرگ در مناطق غربی استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از نظر دریایی به تدریج از شنبه در مناطق دریایی خلیج فارس شاهد وزش باد جنوب شرقی و متلاطم شدن دریا خواهیم بود که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه سرعت باد قابل ملاحظه و سبب اختلال در تردد های دریایی خواهد شد.

گفتنی است؛ از لحاظ دمایی نیز تا روز شنبه در غالب نقاط استان تغییرات محسوسی نخواهیم داشت، روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش نسبی دما در طول روز پیش بینی می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها