کلیه مبادی ورودی و خروجی فرعی هرمزگان بسته خواهد شد



به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز(هشتم فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی و اجرای تشدید محدودیت های تردد، از شهروندانی که به مسافرت رفته اند، خواست ضمن لغو کردن سفر خود به خانه بازگردند.

وی افزود: باتوجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا در کشور، پلیس هرمزگان همراه با دستگاه‌های مرتبط، طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری را با قاطعیت اجرا می کند و از هم استانی های عزیز و مسافرانی که به هرمزگان مسافرت کرده اند می خواهیم در این خصوص با پلیس خدمتگزار خود، همکاری کنند.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: شهروندان برای حفظ سلامتی خود و سایر هموطنان و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، در خانه بمانند و مسافران نوروزی که در استان حضور دارند هرچه سریعتر به استان محل سکونت خود بازگردند.

وی با تاکید بر همکاری شهروندان با پلیس در ریشه کنی ویروس کرونا، افزود: توجه به شعار "ما در خانه می مانیم" و "به خانه برگردیم" در این ایام برای پیشگیری از شیوع این بیماری بسیار مهم و ضروری است و این امر با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس و تلاش و همراهی شهروندان محقق خواهد شد.

سردار جعفری با بیان اینکه کلیه مبادی ورودی و خروجی فرعی بسته خواهد شد و خودروهای غیر بومی نیز از کنار گذرشهرها استفاده و از استان خارج و از ورود به داخل شهرها خودداری کنند تصریح کرد: پلیس بدون اغماض با خودروهای متخلف برخورد و برابر قانون مشمول ۵ میلیون ریال جریمه نقدی و خودرو متخلف به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان اجرای این طرح را مطالبه عمومی دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت کامل این طرح را اجرا می کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها