ورود افراد غیرساکن شهرستان حاجی آباد ممنوع شد



حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست ستاد مبارزه با کرونا گفت: طرح فاصله اجتماعی از هشتم فروردین ماه در شهرستان حاجی آباد اجراء و از ورود افراد غیرساکن به شهرهای (حاجی آباد، فارغان و سرگز احمدی) شهرستان جلوگیری می شود .
به گزارش خبرنگار صبح ساحل جزییات طرح فاصله اجتماعی در نشست ستاد مبارزه با کرونای شهرستان حاجی آباد به ریاست حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد بررسی شد.
حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد مبارزه با کرونا با اشاره به اجرای طرح فاصله اجتماعی اظهار کرد: طرح فاصله اجتماعی از هشتم فروردین ماه در شهرستان اجرا و از ورود افراد غیرساکن به شهرهای (حاجی آباد، فارغان و سرگز احمدی) شهرستان جلوگیری می شود .
فرماندار حاجی آباد با بیان اینکه هیچ گونه خدماتی به افراد غیرساکن در این شهرستان داده نمی شود افزود: افرادی غیرساکن با توجه به اجرای طرح مذکور باید هرچه زودتر به شهرهای خود بازگردند.
جهانگیری عنوان کرد: از آنجاییکه پلاک خودرو، بیمه خودرو و کارت ملی افراد در درجه اول ملاک شناسایی خواهند بود، اعضای شورای شهر همکاری لازم در شناسایی افراد خواهند داشت.
رییس ستاد مبارزه با کرونا در خصوص کارگرانی که محل کار آنها خارج از شهر می باشد اضافه کرد: اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی باید کارت تردد برای این کارگران صادر و تردد آنها با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان و با رعایت اصول بهداشتی صورت گیرد.
وی با تاکید بر اینکه ضمانت اجرای این طرح توقیف یکماهه خودرو و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی است گفت: ضمن احترام به افراد ساکن در  شهرستانهای همسایه باید از جاده های حاشیه شهر تردد نمایند .
نماینده عالی دولت در شهرستان در توصیه به بخشداران افزود: بخشداران و دهیاران باید حافظ سلامت مردم در روستاها باشند و تدابیر لازم را در این خصوص در نظر گرفته شود.
جهانگیری خاطر نشان کرد: جهت جلوگیری از توقف خودروهای سنگین، کلیه صنوف در حاشیه جاده اصلی شهر حاجی آباد تا اطلاع ثانوی تعطیل و صنوف ضروری جهت تامین نیازهای مردم در شهر باز خواهند بود و مردم در این خصوص دغدغه ای نداشته باشند.
وی یاد آور شد: عشایر شهرستان جهت جلوگیری از تجمع در مناطق مختلف باید مقصد خود را مشخص و از توقف در مناطق مختلف خودداری کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها