استاندار هرمزگان؛

ورود به بندرعباس از حومه شهر و دیگر استان‌ها ممنوع شد



استاندار هرمزگان در گفتگوی تلفنی جداگانه با فرمانداران آخرین وضعیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را مورد بررسی قرار داد و بر اجرای دقیق این طرح تاکید کرد.

به گزارش صبح ساحل،فریدون همتی در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه از هشتم فروردین ماه طرح در هرمزگان با محدودیت و ممنوعیت تردد به استان با جدیت و به صورت قاطع آغاز شده است، تصریح کرد: در ادامه اقدامات مستمر یک ماه اخیر توسط همه دستگاه های استان هرمزگان که با حداکثر ظرفیت به صورت ۲۴ ساعته و مستمر برای مقابله و ممانعت از گسترش شیوع کرونا در کشور صورت گرفت، طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در سطح کشور(مصوب ستادملی مدیریت و مقابله با کرونا) از بامداد جمعه هشتم فرودین ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه اجرا می‌شود و فرمانداران ملزم به اجرای دقیق دستورالعمل این طرح هستند.

وی خطاب به فرماندار بندرعباس، خاطرنشان کرد: علاوه بر ممنوعیت ورود در سه نقطه اصلی به بندرعباس در جاده ها، اولین نقطه تردد و ورود به شهر بندرعباس از حومه نیز باید قاطعانه ممانعت شود.

همتی در بخش دیگری از گفت و گوی خود با فرمانداران استان کنترل و اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد درون استانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: هرگونه کوتاهی در این زمینه قابل اغماض نیست و فرمانداران باید با دقت و نظارت کامل این طرح را با هدف حفظ سلامتی مردم اجرایی کنند و از هرگونه تردد درون استانی، شهر به شهر، روستا به روستا نیز جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: هر گونه تردد به جز موارد ضروری مانند تامین اقلام اساسی و سایر موارد که باید با فرمانداری‌ها هماهنگی شود، از امروز ممنوع است.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها