تمامی مرسوله های پستی درهرمزگان گندزدایی می شود



به گزارش صبح ساحل, سعیدجعفری عصر شنبه با اعلام این خبر افزود: مرسوله های پستی پس از اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی به صورت روزانه به ادارات پست شهرستان ها و واحد توزیع ارسال می شود تا جهت تحویل به گیرندگان آماده شوند.

وی بیان داشت: درشرایط کنونی باتوجه به افزایش درخواست ها برای استفاده از سرویس های خرید اینترنتی، اداره کل پست هرمزگان تلاش مضاعفی را در اجرای عملیات پستی، دریافت و ارسال مرسوله های داخلی به کار بسته است.

مدیرکل پست هرمزگان اظهارداشت: در شرایط شیوع ویروس کرونا و نبود پشتیبانی رهسپاری ریلی و هوایی مرسوله ها، کارکنان پست هرمزگان در کنار پرسنل بهداشت ودرمان و در راستای تکمیل زنجیره امداد رسانی با سرعت و اهتمام ویژه، جابجایی اقلام و تجهیزات پزشکی را که بیشتر مواد ضدعفونی و ماسک هستند، پوشش داده و به صورت بی وقفه به مراکز و نهادهای درمانی و مقاصد مربوطه می رسانند.

جعفری گفت: اقدامات مجموعه پست استان هرمزگان جهت کمک به تامین سلامت شهروندان همچون گذشته درحال انجام است و بخش هایی که با مرسولات و بسته های شهروندان مرتبط هستند، مورد توجه و اهمیت بیشتر قرارگرفته است.

وی در پایان، خدمات کارکنان پست هرمزگان در این ایام بحرانی کرونا را مورد ستایش قرار داد و اظهارداشت: پست استان همگام با سایر ادارات زیرمجموعه شرکت ملی پست، توانست با تکیه بر توان بالای نیروی انسانی، از پس این مسوولیت خطیر برآمده و همچنان در خط مقدم خدمات رسانی به موقع و بی وقفه به همشهریان باشد.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۱۵۰ کشور سرایت کرده است.

کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون حدود سه درصد گزارش شده است.

این ویروس که از شهر ووهان چین شیوع یافته یک ویروس ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

سازمان جهانی بهداشت می گوید حدود ۸۰ درصد از افرادی که به این ویروس مبتلا می شوند علائم خفیفی دارند در حالیکه حدود ۶ درصد آنها دچار علائم جدی نظیر التهابی که در سراسر ریه گسترش می یابد، می شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها