ورود اتومبیل های با پلاک غیربومی به رودان ممنوع شد



فرمانده سپاه رودان گفت: به منظور جلوگیری از ترددهای غیر ضرور و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، ترددها در ورودی و خروجی این شهرستان تشدید شده است و ورود اتومبیل های پلاک غیربومی به شهرستان ممنوع است.

به گزارش صبح ساحل،سرهنگ پاسدار عبدالله صادقی فرمانده سپاه رودان گفت: تمام ورودی های شهرستان رودان توسط قرارگاه مرکزی مبارزه با ویروس کرونا در رودان با همکاری نیروهای بسیجی، هلال احمر ونیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در حال کنترل است.

فرمانده سپاه رودان افزود: به منظور جلوگیری از ترددهای غیر ضرور و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، ترددها در ورودی و خروجی این شهرستان تشدید شده است و ورود اتومبیل های پلاک غیربومی به شهرستان ممنوع است و در صورت مشاهده، پلیس راهنمایی و رانندگی، طبق قانون اعلام شده اتومبیل را جریمه و به مدت یکماه توقیف خواهد کرد.

صادقی ادامه داد: ورود به تفرجگاه ها و زیارتگاه ها و هرگونه ترددهای غیرضرور ممنوع می باشد و از مردم می خواهیم که همکاری کنند و اصراری به ورود و خروج نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مسافرت رفتن و تجمع افراد، بیماری کرونا را گسترش می‌کند به همین دلیل مردم باید به اصل مسافرت نرفتن، ماندن درخانه و پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری توجه کنند.

منبع: هرمز

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها