۶ ایست بازرسی در شهرستان خمیر مستقر است



فرماندار خمیر گفت: در راستای اجرای طرج فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت ترددهای غیرساکن و درون شهرستانی۶ تیم ایست بازرسی در سطح شهرستان مستقر شده است.

به گزارش صبح ساحل،میرهاشم خواستار شنبه شب در حاشیه بازدید مشترک با اعضای شورای تامین از ایست بازرسی‌های شهرستان  گفت: عبور و مرور درون شهرستانی خمیر از هشتم فروردین جهت قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا با محدودیت‌های سختگیرانه همراه شده است.
رییس شورای تامین خمیر یادآورشد: در شبانه روز گذشته  ۲۵۰ خودرو بومی از سمت استان فارس وارد استان شده و همچنین در این بازه زمانی ، از هرگونه تردد غیرضروری جلوگیری شده است.


فرماندار خمیر ادامه داد: از زمان طرح کاهش فاصله طبقات اجتماعی، ۲۵۰ خودرو بومی هرمزگان نیز از ورودی  خمیر وارد استان شده ودر این مدت ۲۲ خودروی غیربومی  نیز به مبدا بازگشت داده شده است.خواستار همچنین به راه اندازی مرکز غربالگری در شهر بندرخمیر خبر داد و اضافه کرد:این مرکز از همشهریانی که در تعطیلات نوروزی به سایر نقاط کشور سفر کرده اند توسط بسیج مردمی و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، غربالگری، سنجش سلامت و تب سنجی انجام می‌ شود.


فرماندارخمیر در پایان با قدردانی از تمامی دست‌ اندرکاران مقابله با بیماری رکرونا کووید-۱۹ در شهرستان  اضافه کرد: برای عبور از این بحران نیازمند همکاری و مساعدت همه دستگاه ها و آحاد جامعه هستیم.
شهرستان خمیر در فاصله ۷۵ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها