رشد تولید در فولاد هرمزگان طی 3 سال اخیر تداوم داشته‌است



به گزارش صبح ساحل، فرزاد ارزانی در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به تحقق تولید یک میلیون و 460 هزار و 106 تن محصول اسلب در این شرکت در سال 98، اظهار کرد: این مهم نشان از شایستگی و توانایی فولاد هرمزگان در عرصه فولاد کشور و در نتیجه همت و تلاش همه کارکنان عملیاتی و ستادی این واحد بزرگ تولیدی بوده است.

وی افزود: نمودار تولید اسلب در فولاد هرمزگان طی سه سال گذشته صعودی بوده به نحوی که در سال 96 با برنامه ریزی دقیق، ترسیم نقشه استراتژی شرکت و هدف گذاری مناسب، تولید شرکت از یک میلیون و 141 هزار تن در سال 95 با رشدی 23.5 درصدی به یک میلیون و 408 هزار و 244 تن تختال رسید.

مدیرعامل فولاد هرمزگان ادامه داد: در سال 97 با برنامه ریزی دقیق در راستای تحقق اهداف استراتژیک شرکت، رکورد سالیانه تولید معادل یک میلیون و 440 هزار و 898 تن تختال به ثبت رسید که رشد 2.3 درصدی نسبت به سال 96 را نشان می‌دهد.

‎ارزانی با بیان این که سال 98 شرایط بسیار پیچیده تر از گذشته بود و تحریم‌های آمریکا مستقیما صنعت فولاد کشورمان را نشانه گرفت، خاطرنشان کرد: به لطف خداوند و نقشه راه قراردادن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی و رونق تولید و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و با تکیه بر توان داخلی شرکت توانستیم بسیاری از نیازهای خود را تامین و با تولید یک میلیون و 460 هزار و 106 تن تختال در سال 98 رشد 1.3 درصدی در تولید تختال را نسبت به سال 97 رقم بزنیم.

وی با اشاره به عملکرد بسیار مطلوب همه واحدهای ستادی و عملیاتی در سال ۹۸ گفت: در حوزه تناژ فروش نسبت به سال 97، در بخش صادرات رشد 40 درصدی و در مجموع فروش داخلی و صادراتی به رشد 13 درصدی دست یافتیم و رشد درآمد فروش در سال 98 نیز نسبت به سال 97 به میزان 64 درصد افزایش داشته است.

‎مدیر عامل فولاد هرمزگان در پایان تصریح کرد: ضروری است عزم و اراده خود را بر این استوار نمائیم که نتیجه مطلوب و نهایی را از این ظرفیت سازی و تولید بسیار خوبی که صورت پذیرفته است در قالب سودآوری که اصلی ترین رکن شرکت است محقق سازیم و این موضوع زمانی قابل حصول است که همه همکاران در حوزه‌های کاری خود نسبت به مدیریت هزینه‌ها و کنترل و پایش مستمر آن با سرلوحه قرار دادن رعایت موارد ایمنی و انجام کار به صورت ایمن و بر اساس گردش کارها و دستور العمل‌ها اقدام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها