کشف 28 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مأموران انتظامی شهرستان میناب



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف 28 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مأموران انتظامی میناب خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق فرآوردهای نفتی، مأموران انتظامی شهرستان میناب با انجام گشت‌های نامحسوس از اقدام قاچاقچیان مبنی بر انتقال سوخت از خور سایت پرورش میگوی بندر تیاب به عمق دریا مطلع و بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی و صحت موضوع به خور مورد نظر اعزام که خودروهای نیسان در حال تخلیه سوخت به مشک‌های معروف به مشک ماری، با مشاهده مأموران از محل متواری که با سرعت عمل مأموران چهار نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی به‌عمل آمده از خور یک فروند قایق موتوری، یک عدد مشک ماری و سه دستگاه موتور پمپ که قاچاقچیان در بین درختان مخفی کرده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: با تخلیه مشک‌ها مقدار 28 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و با استفاده از یک دستگاه کامیون تانکردار تحویل شرکت نفت شد که کارشناسان ارزش ریالی سوخت و قایق کشف شده را  3 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها