پلیس آگاهی هرمزگان از انهدام باند 7 نفره سارقان و کشف 20 فقره سرقت از اعضای این باند خبر داد



رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند 7 نفره سارقان و کشف 20 فقره سرقت از اعضای این باند در استان خبر داد.
سرهنگ" عبدالمجید کرمی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت از یک شرکت خصوصي، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
به گزارش صبح ساحل، وی با بیان اینکه سارقان اموالی بالغ بر 3 ميليارد ريال را مورد دستبرد قرار داده و بدون برجاي گذاشتن آثاري از محل متواري شدند، افزود: اکيپي ازکارآگاهان زبده اداره مبارزه با سرقت و بررسي صحنه جرم به محل مورد نظر اعزام که در بررسي هاي تخصصي محرز شد سارقان اطلاع کامل به محدوده مورد نظر داشته اند.

سرهنگ کرمی اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، 3 نفر از سارقان شناسایی و هنگامی که قصد خروج از شهرستان بندرعباس داشتند توسط مأموران مستقر در ايست و بازرسي دستگیر و اموال سرقتی از آنان کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان اظهار داشت: متهمان جهت تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس منتقل و در بازجوئی های اولیه تاکنون به 20 سرقت منزل و موتورسيکلت و کولر پنجره اي از منازل مالباختگان شهروندان بندرعباسی و روستاهاي اطراف اعتراف کردند.

سرهنگ کرمی با بیان اینکه کليه محل هاي سرقت شناسايي و با حضور مالباختگان بازسازي شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارات متهمان 4 نفر از اعضای دیگر این باند نیز شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

منبع:خبرگزاری پلیس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها