دعوتنامه‌های بی‌موقع بانک‌ها برای حضور مشتریان در شعب



ببه گزارش صبح ساحل، با توجه به اینکه بانک‌ها یکی از محل‌های اصلی انتقال ویروس کرونا به شمار رفته و بیش از ۳۰ نفر از کارکنان بانک‌ها به علت کرونا جان باخته‌اند، در هفته‌های اخیر تلاش های زیادی برای دور کردن مشتریان از شعب انجام شده است.

اما برخی بانک‌ها بدون توجه به این مساله با انجام اقداماتی مانند برداشت از حساب مشتریان به بهانه های مختلف، مشتریان را همچنان برای حضور در شعب دعوت می‌کنند.

بر این اساس، در روزهای اخیر پیامک برداشت ۱۲ هزار تومانی از حساب مشتریان برای ارسال سالانه پیامک برای افراد ارسال شده است. نکته جالب این است که برداشت ۱۲هزار تومانی حتی از برخی حساب‌هایی انجام شده که در ماه‌های اخیر تراکنشی نداشته و در نتیجه صاحبان آنها تمایلی به دریافت پیامک نداشته‌اند.

در این پیامک ها از مشتریان خواسته شده تا اگر تمایلی برای دریافت پیامک تراکنش ندارند به شعبه مراجعه کنند. بدین ترتیب یا مشتریان ناچار هستند ریسک انتقال ویروس کرونا را پذیرفته و به شعب بانک ها بروند یا اینکه از ترس این بیماری، قید پول خود را بزنند.

در متن پیامک ارسالی یکی از بانک‌ها آمده است: «مشتری گرامی بانک ... با توجه به اتمام اعتبار سرویس پیامک حساب شما در تاریخ ۹۷.۱.۲۰ و تمدید خودکار آن تا پایان سال ۹۹ مبلغ ۱۲۰ هزار ریال از حساب  شما کسر می‌شود. در صورت عدم تمایل به دریافت سرویس به شعبه یا اینترنت بانک مشتری محور مراجعه کنید.»

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها